Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Ψηφίδης: «Μεγάλη τιμή αν ασχοληθεί ο αδερφός μου, δεν γνωρίζω το γιατί δεν θέλει»

Ο Βασίλης Ψηφίδης, αδερφός του Γιάννη Ψηφίδη, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στη Σέντρα» του «Αθλητικού Metropolis» μιλώντας από την Αμερική όπου ζει τα τελευταία χρόνια. Αναφέρθηκε στον αδερφό του και στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο Άρης δηλώνοντας πως στα δύσκολα φαίνονται οι πραγματικοί Αρειανοί.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Άμα ισχύει πως ο αδερφός μου θα ασχοληθεί με τον Άρη είναι μεγάλη τιμή. Εσείς μου λέτε πως δεν μπαίνει στη διοίκηση. Δεν ξέρω γιατί δεν μπαίνει. Δεν μπορεί να μπει κανείς χωρίς να συζητήσει με τους άλλους. Δεν ξέρω σίγουρα άμα δεν ακούσω τον αδερφό μου. Όσοι ανακατευτούν στο συμβούλιο είναι πραγματικοί Αρειανοί, στις δύσκολες στιγμές φαίνονται. Αν ήμουν στην Ελλάδα θα έμπαινα υπό προϋποθέσεις. Πρέπει να γίνουν όλοι μια γροθιά να κάτσουν να μιλήσουνε και να πάρουνε αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή δεν προέχει το γιατί δεν μπαίνει ο αδερφός μου αλλά να είναι όλοι ενωμένοι.»



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: