Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Γκιστ: «Ήρθα σε μία ομάδα πρωταθλητών»

Απόλυτα ικανοποιημένος με την μετακίνησή του στον Παναθηναϊκό και αισιόδοξος ότι θα είναι καλύτερος στην συνέχεια, δήλωσε ο Τζέιμς Γκιστ μετά την νίκη επί της Ζαλγκίρις.

Γκιστ: «Ήρθα σε μία ομάδα πρωταθλητών»
Στο πρώτο του παιχνίδι με την φανέλα του Παναθηναϊκού και έχοντας κάνει μόλις δύο προπονήσεις, ο Τζέιμς Γκιστ, φάνηκε ανέτοιμος. Ο ίδιος δήλωσε μετά το ματς με την Ζαλγκίρις: «Είναι όλα πολύ ωραία εδώ. Ελπίζω στην συνέχεια να είμαι καλύτερος. Πρέπει βρω τον ρυθμό μου, να δουλέψω πολύ…».

Για το τι θέλει να κάνει στο γήπεδο, είπε: «Ό, τι μου ζητήσει ο προπονητής. Αν μου πει να παίξω άμυνα, θα παίξω άμυνα. Αν μου πει να πάρω ριμπάουντ, θα το κάνω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω σπουδαίους συμπαίκτες εδώ και με βοηθούν».

Τέλος, ερωτηθείς για την επιλογή του να αφήσει την Μάλαγα για τον Παναθηναϊκό, δήλωσε: «Ήθελα να έρθω σε μία ομάδα πρωταθλητών και ήρθα. Μία ομάδα που έχει ευρωπαϊκούς τίτλους, υψηλού επιπέδου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: