Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Πλάθα: «Δεν ήμασταν τυχεροί»

Αν η Ζαλγκίρις είχε την τύχη με το μέρος της τότε θα είχε φύγει νικήτρια από το ΟΑΚΑ, κόντρα στον Παναθηναϊκό, τόνισε σε δηλώσεις του o τεχνικός των Λιθουανών, Ζοάν Πλάθα.

Πλάθα: «Δεν ήμασταν τυχεροί»
Μάλιστα, ο Ισπανός προπονητής μίλησε και για την σπουδαία προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες του, παρά το γεγονός πως είχαν μείνει αρκετούς πόντους πίσω στο σκορ, ενώ υπογράμμισε πως αυτό το ματς μόνο να μάθουν έχουν όλοι στις τάξεις του συλλόγου.

«Το πρώτο που είπα στους παίκτες μου είναι πως είμαι υπερήφανος που κατάφεραν να επιστρέψουν. Δεν γίνεται απέναντι σε τέτοιες ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός σε αυτή τη φάση, το Top 16, να χάνεις τα σουτ που χάσαμε ή να δεχόμαστε τα σουτ που δεχθήκαμε. Το ίδιο ισχύει και για τα ριμπάουντ. Αντιδράσαμε έγκαιρα, κάναμε καλύτερη δουλειά στην άμυνα και τελικά είχαμε δύο ευκαιρίες για τη νίκη. Δεν ήμασταν τυχεροί. Ξέρετε πολύ καλύτερα από εμένα πως εδώ, κόντρα στον Παναθηναϊκό, είναι σαν να ρίχνεις νόμισμα. Άλλες φορές κερδίζεις, άλλες χάνεις. Πρέπει να μάθουμε από αυτή την κατάσταση, να παίζουμε για σαράντα λεπτά κι όχι για είκοσι. Φτάσαμε μέχρι εδώ μέσα από ένα δύσκολο γκρουπ στην πρώτη φάση. Πρέπει να δουλέψουμε καλύτερα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος, πάντως, επειδή οι παίκτες μου προσπάθησαν έως το τέλος», τα λόγια του προπονητή της Ζαλγκίρις

Δεν υπάρχουν σχόλια: