Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

«Εγώ δεν είμαι Βιλανόβα. Θα σε σπάσω στο ξύλο»

«Εγώ δεν είμαι Βιλανόβα. Θα σε σπάσω στο ξύλο»
Ένα απίθανο περιστατικό κατέγραψε η παρακάμερα του Canal+ στο ντέρμπι της Μαδρίτης ανάμεσα σε Ρεάλ και Ατλέτικο (2-0). Ο βοηθός προπονητή των «ροχιμπλάνκος», Μόνιο Μπούργκος, απάντησε με μία απειλή στον πάγκο των γηπεδούχων και τον Ζοσέ Μουρίνιο όταν τον κάλεσαν να ηρεμήσει και να καθίσει στη θέση του.

«Εγώ δεν είμαι Βιλανόβα. Θα σε σπάσω στο ξύλο», φάνηκε να λέει ο βοηθός του Ντιέγκο Σιμεόνε στον Πορτογάλο προπονητή και τους συνεργάτες του. Προφανώς αναφερόταν στο περιστατικό που είχε σημειωθεί στο περσινό Σούπερ Καπ, όταν ο Μουρίνιο είχε κοντέψει να… βγάλει το μάτι του τότε βοηθού του Πεπ Γκουαρντιόλα και πλέον προπονητή της «Μπάρτσα».

Ο Ζοσέ Μουρίνιο ρωτήθηκε για την απειλή του βοηθού προπονητή της Ατλέτικο. Η απάντησή του; «Ποιος είναι ο Μόνο Μπούργκος;».





πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: