Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Έτοιμος σε δύο εβδομάδες ο Σίλντεφελντ

Μετά από 10-15 μέρες θα είναι σε θέση να δείξει το πραγματικό αγωνιστικό πρόσωπο ο Γκόρντον Σίλντεφελντ.

Έτοιμος σε δύο εβδομάδες ο Σίλντεφελντ
Ο ΠΑΟΚ προχώρησε στην απόκτηση του κεντρικού αμυντικού με στόχο να θωρακίσει τα μετόπισθεν και σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος ο Σίλντεφελντ στην εφημερίδα «ΣΠΟΡ», θα μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα μετά από λίγες μέρες όταν θα είναι 100% έτοιμος.

«Χαίρομαι που βρίσκομαι πλέον στον ΠΑΟΚ. θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμος όσο πιο γρήγορα μπορώ, για να αρχίσω να βοηθάω τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Ξέρω καλά πού έχω έρθει και αυτό που έχω πει ξανά είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τον ΠΑΟΚ.

Πιστεύω ότι σε 10-15 μέρες θα μπορώ να είμαι σε θέση να αγωνιστώ. Και πάλι βέβαια ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει. Ωστόσο επειδή είμαι αρκετό καιρό εκτός δράσης, θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να φτάσω στο επιθυμητό επίπεδο. Άλλωστε σκοπός είναι να μπω να παίξω όταν θα είμαι 100% έτοιμος για να προσφέρω αυτά που πραγματικά μπορώ
», τόνισε ο Κροάτης αμυντι

Δεν υπάρχουν σχόλια: