Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Δεν μπήκαν τα λεφτά στην ΑΕΚ!

Το έκτακτο Δ.Σ. της ΑΕΚ δεν ολοκληρώθηκε και έτσι η διευκόλυνση ύψους 300.000 ευρώ για τα ταμεία της Ένωσης δεν πραγματοποιήθηκε. Παραιτήθηκε ο Αντώνης Ηλιόπουλος από το Δ.Σ.

Δεν μπήκαν τα λεφτά στην ΑΕΚ

Συγκεκριμένα η συνεδρίαση δεν ολοκληρώθηκε αφού ένα μέλος του Δ.Σ. απουσίαζε και ειδοποίησε τηλεφωνικά πως η σύγκληση είναι παράνομη. Το μέλος αυτό είναι ο Αντώνης Ηλιόπουλος ο οποίος και παραιτήθηκε από το Δ.Σ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

«Συνήλθε σήμερα εκτάκτως το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΑΕΚ, με θέμα την ταμειακή διευκόλυνση της ΠΑΕ ποσού ύψους 300.000 ευρώ. Η συνεδρίαση δεν ολοκληρώθηκε, καθότι ένα μέλος του Δ.Σ. που απουσίαζε, ειδοποίησε τηλεφωνικά ότι είναι παράνομη, αφού δεν είχε τηρηθεί η νόμιμη κλήση των μελών του προ 48ωρου.

Κατόπιν αυτών ο εκπρόσωπος της εταιρίας που ήταν παρών, απήλθε ενοχλημένος από την ως άνω συμπεριφορά. Ακολούθως ο Πρόεδρος κ. Ανδρέας Δημητρέλος συγκάλεσε νέο Δ.Σ., την ερχόμενη Δευτέρα τηρώντας τη νόμιμη διαδικασία».

Διαβάστε την επιστολή που έστειλε ο Αντώνης Ηλιόπουλος στο aek365 και γνωστοποιεί την παραίτηση του από το Δ.Σ.:

«Αυτό το Δ.Σ λειτουργεί παράνομα χωρίς καμία νομιμότητα προς την σύγκλιση του και την λήψη αποφάσεων. Μου ζήτησαν τηλεφωνικά να εγκρίνω την είσοδο χρημάτων από έναν αόρατο φερόμενο επενδυτή για τον οποίον αρνούνται να μου δώσουν οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με το πρόσωπο του και την προέλευση των χρημάτων. Ο ρόλος που μου ανατέθηκε είναι καθαρά ελεγκτικός και έχω ευθύνη απέναντι σε αυτούς που με διόρισαν στο Δ.Σ και στον κόσμο της ΑΕΚ. Εδώ και 10 μέρες έχω ζητήσει οικονομικά και άλλα στοιχεία τα οποία δεν έχω λάβει ακόμη. Κατάλαβα ότι σκοπός τους είναι να μην μου τα δώσουν ποτέ ενώ για άλλη μια φορά εμφανίζουν το τρικ του αόρατου επενδυτή. Δεν έχω καμία θέση σε αυτό το Δ.Σ το οποίο λειτουργεί με απόλυτη αδιαφάνεια και μην μπορώντας να επιτελέσω το έργο που ανατέθηκε παραιτούμαι».

Μένει να δούμε αν στο Δ.Σ. της Δευτέρας, ο εκπρόσωπος της εταιρίας που θα έκανε τη διευκόλυνση και αποχώρησε ενοχλημένος (όπως τόνισε στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ, θα επανέλθει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: