Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Τέλος από την Εθνική Αγγλίας ο Φέρντιναντ

Ο 34χρονος μπακ αποφάσισε να αποσυρθεί από τα «λιοντάρια» προκειμένου να συγκεντρωθεί στην καριέρα του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Ο Ρίο Φέρντιναντ αγωνίστηκε 81 φορές με το εθνόσημο της Αγγλίας πετυχαίνοντας τρία γκολ, ενώ αγωνίστηκε σε τρία Παγκόσμια Κύπελλα.
«Μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα ότι είναι η σωστή ώρα για μένα να αποσυρθώ από την Εθνική.
Στην ηλικία των 34 είναι σωστό να παραμερίσω και να αφήσω τους νεότερους παίκτες να αναδειχτούν, κάτι που θα μου επιτρέψει να συγκεντρωθώ στην συλλογική μου καριέρα.
Το θεωρώ μεγάλη τιμή και προνόμιο να έχω εκπροσωπήσει τη χώρα μου και πάντα ήμουν περήφανος που έπαιξα για την Αγγλία.
Εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα για τη συνέχεια και ευχαριστώ όλους τους οπαδούς, τους προπονητές, τα προπονητικά τιμ και τους παίκτες με τους οποίους συνεργάστηκα. Το ταξίδι ήταν απίστευτο», ανέφερε με σημερινή δήλωσή του ο αμυντικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: