Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Αλόνσο: «Ο Κίμι η καλύτερη επιλογή»

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Φερνάντο Αλόνσο για τον μελλοντικό ομόσταβλό του, Κίμι Ραϊκόνεν.

Αλόνσο: «Ο Κίμι η καλύτερη επιλογή»
Τον Κίμι Ραϊκόνεν χαρακτήρισε ο Φερνάντο Αλόνσο ως την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η Ferrari για την επόμενη σεζόν, αντικαθιστώντας τον Φελίπε Μάσα.

Ο Ισπανός δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής θέλησε με τη σειρά του να ρίξει τους τόνους, δηλώνοντας πως πρέπει μία αρμονική συνύπαρξη με τον Κίμι Ραϊκόνεν.

«Πάντα είμαι ενημερωμένος για τις κινήσεις της ομάδας. Είναι αλήθεια ότι μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν πάρει κάποια απόφαση όταν όμως αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον Φελίπε με ρώτησαν ποια ήταν η άποψη μου, η οποία ήταν ο Κίμι είναι η καλύτερη επιλογή, ιδιαίτερα λόγω των αλλαγών της επόμενης σεζόν», ήταν τα λόγια του Ισπανού, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Πάντα έχω κίνητρα και θέληση. Πάντα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό, κάποιες φορές παίρνουμε τα αποτελέσματα, κάποιες άλλες όχι. Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να με πιέσει περισσότερο από ότι το κάνω εγώ στον εαυτό μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: