Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Κριστιάνο Ρονάλντο: «Είμαι εκνευρισμένος»

Η είδηση της παραχώρησης του Μεσούτ Εζίλ στην Άρσεναλ δεν ήχησε καλά στα αυτιά του Κριστιάνο Ρονάλντο.

Κριστιάνο Ρονάλντο: «Είμαι εκνευρισμένος»
Η είδηση της παραχώρησης του Μεσούτ Εζίλ στην Άρσεναλ δεν ήχησε καλά στα αυτιά του Κριστιάνο Ρονάλντο.

«Η αποχώρηση του Εζίλ είναι πολύ κακή είδηση για εμένα. Ήταν ο παίκτης που ήξερε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στην ομάδα τις κινήσεις μου προς τη μεγάλη περιοχή», τόνισε –αρχικά- ο Ρονάλντο και συνέχισε:

«Είναι ένας παίκτης που έκανε την διαφορά. Είμαι αρκετά εκνευρισμένος με την εξέλιξη αυτή. Είμαι αρκετά εκνευρισμένος με την αποχώρησή του», κατέληξε.

Λογική η αντίδραση αυτή του πορτογάλου… Στην περσινή σεζόν ο Κριστιάνο Ρονάλντο έλαβε 27 ασίστ από τον Εζίλ, δηλαδή τις περισσότερες από κάθε άλλο παίκτη που έχει αγωνιστεί μαζί του.

Στη σχετική λίστα, ο Μπενζεμά έρχεται δεύτερος με 17 ασίστ σε μια σεζόν και στην τρίτη ο Γκιγκς με 16. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: