Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Πολυτιμότερος ο Μακ Κόλουμ!!

Ο Έρικ Μακ Κόλουμ αναδείχτηκε ο MVP της έβδομης αγωνιστικής της Α1 μπάσκετ των ανδρών που ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα.

Πολυτιμότερος ο Μακ Κόλουμ
Ο Αμερικανός φόργουορντ του Πανιωνίου ήταν ο πρωτεργάτης της νίκης των «κυανέρυθων» με 69-64 επί του ΚΑΟΔ, έχοντας 29 πόντους (7/13 διπ., 2/3 τριπ., 9/9 β.), 5 ριμπάουντ και 2 ασίστ στη συγκεκριμένη αναμέτρηση και συγκεντρώνοντας 36 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης.

Όπως σχολίασε και ο ίδιος ο 25χρονος Αμερικανός στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ: «Το πιο σημαντικό είναι ότι νικήσαμε τον Ηλυσιακό. Οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να βρω "ανοιχτά" σουτ και να βρεθώ στις κατάλληλες θέσεις για να σκοράρω και οι προπονητές μου με εμπιστεύτηκαν. Έτσι μου έκαναν τη ζωή εύκολη. Έχω πολύ καλούς συμπαίκτες, που με βοήθησαν να αναδειχθώ ως MVP της αγωνιστικής και αξίζουν τον σεβασμό μου».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: