Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Κυριάκος: «Περιμένω την ευκαιρία μου, περνάει ο Ολυμπιακός»

Την σιγουριά του πως με τέτοιες εμφανίσεις ο Ολυμπιακός περνάει εξέφρασε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος που δήλωσε πως περιμένει την ευκαιρία του με Σάλκε και ότι θα είναι πάντα δίπλα στην Εθνική. Ο διεθνής κεντρικός αμυντικός δήλωσε στην κάμερα της Δημόσιας Τηλεόρασης για τα ματς των Σάλκε και Ολυμπιακού αλλά και την Εθνική: «Υπήρξε μία διαφορά δυναμικότητας στο παιχνίδι μας με την Ρεάλ. Αυτό φάνηκε. Θα μπορούσαμε να είχαμε δείξει πιο καλή εικόνα, όμως κάναμε κάποια λάθη και δεχθήκαμε γκολ γρήγορα. Εμένα η ευκαιρία μου δεν έχει έρθει ακόμα. Την περιμένω για να παίξω ξανά. Από εκεί και πέρα είδα το παιχνίδι του Ολυμπιακού. Ήταν καλύτερος από την Γιουνάιτεντ και άξιζε τη νίκη. Μπορούσε να είχε βάλει και άλλα γκολ ο Ολυμπιακός, που έχει την δυνατότητα να περάσει. Η Γιουνάιτεντ θα μπορούσα να πω ότι ήταν απαράδεκτη. Όσο για την Εθνική θα είμαι εκεί όποτε μου ζητηθεί. Είμαι πάντα έτοιμος να βοηθήσω όποτε με χρειαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: