Ο
Ολυμπιακός έχει πολλαπλές δράσεις και εκτός γηπέδου, κάτι που
επιβεβαιώθηκε και από την συμμετοχή του στο 2ο διεθνές συνέδριο
«FootbALL about», το οποίο διοργάνωσε η Σούπερ Λίγκα από τις 20 έως τις
22 Μαρτίου στο ΣΕΦ. Ως η μοναδική ομάδα του πρωταθλήματος που έχει
διεύθυνση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, κλήθηκε να λάβει μέρος στην
ενότητα «Προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στο ποδόσφαιρο.
Καθήκον ή ανάγκη;», με τον διευθυντή εταιρικής επικοινωνίας και
κοινωνικής ευθύνης της ΠΑΕ, Βασίλη Τοκάκη, να αναλύει τους βασικούς
άξονες της στρατηγικής και τις δράσεις του συλλόγου στον συγκεκριμένο
τομέα.
Στη συγκεκριμένη ενότητα συζητήθηκαν:
- Οι λόγοι ύπαρξης προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Οι ανάγκες που εξυπηρετούνται μέσω των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ο τρόπος σύνδεσής τους με το ποδόσφαιρο.
- Ο πραγματικός κοινωνικός ρόλος του ποδοσφαίρου σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.
- Τα προγράμματα κοινωνικής δράσης από λίγκες και ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Ο Βασίλης Τοκάκης στάθηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία που ξεκίνησε φέτος ο Ολυμπιακός με την Unicef με σκοπό τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, στην «ερυθρόλευκη αγκαλιά αγάπης» που και φέτος άνοιξε τα… χέρια της και «αγκάλιασε» ιδρύματα κι οργανισμούς που χρειάζονταν ενίσχυση, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες δράσεις της ομάδας που πιστοποιούν ότι βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον συνάνθρωπο που έχει την ανάγκη μας. Με τα παιδιά να βρίσκονται στο επίκεντρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ο Ολυμπιακός πραγματοποιεί πολλές δράσεις για να τα στηρίξει.
Επίσης παρουσιάζει και άμεσα αντανακλαστικά σε έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν, όπως φάνηκε, μεταξύ άλλων και στην περίπτωση τηςΚεφαλλονιάς, όπου συνέβαλλε στο κόστος ανασυγκρότησης των πληγεισών σχολικών μονάδων μετά τους πρόσφατους σεισμούς, αλλά και της Ψερίμου και της Καλύμνου, ενισχύοντας οικονομικά τους πληγέντες από τις πλημμύρες κατοίκους. Ο κ. Τοκάκης αναφέρθηκε, επίσης, στις βασικές αρχές που διέπουν τη φιλοσοφία του συλλόγου στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και δεν είναι άλλες από την ανταπόδοση στην κοινωνία και την χώρα της αγάπης που δέχεται από τον κόσμο του, την συμμετοχή σε αυτή ως ενεργό κι αναπόσπαστο μέλος της, αλλά και τον στόχο του να αποτελεί στήριγμα και πηγή έμπνευσης για τη νεολαία που, λόγω και της κρίσης, μαστίζεται από πολλά προβλήματα.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με την ανάλυση του οράματος του «Olympiacos Foundation», που αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τον σύλλογο του Ολυμπιακού στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Από την μεριά τους οι άνθρωποι της πειραϊκής ΠΑΕ ήθελαν να δείξουν και να πιστοποιήσουν την μεγάλη και σημαντική κοινωνική προσφορά της ομάδας. Στο ίδιο πάνελ συμμετείχαν επίσης οι Πάτρικ Γκάσερ (senior CSR manager της UEFA), Αλμπέρτο Κολόμπο (υπεύθυνος marketing, ΜΜΕ και επικοινωνίας της EPFL), Μιχάλης Αναγνώστου (Γενικός Διευθυντής της Σούπερ Λίγκας), Χόρχε Μιράντα (επικεφαλής συντονιστής στο Benfica Foundation) και Ελισάβετ Μανώλη (σύμβουλος marketing της Μίντλεσμπρο).
Στη συγκεκριμένη ενότητα συζητήθηκαν:
- Οι λόγοι ύπαρξης προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Οι ανάγκες που εξυπηρετούνται μέσω των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ο τρόπος σύνδεσής τους με το ποδόσφαιρο.
- Ο πραγματικός κοινωνικός ρόλος του ποδοσφαίρου σε τοπική και παγκόσμια κλίμακα.
- Τα προγράμματα κοινωνικής δράσης από λίγκες και ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Ο Βασίλης Τοκάκης στάθηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία που ξεκίνησε φέτος ο Ολυμπιακός με την Unicef με σκοπό τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, στην «ερυθρόλευκη αγκαλιά αγάπης» που και φέτος άνοιξε τα… χέρια της και «αγκάλιασε» ιδρύματα κι οργανισμούς που χρειάζονταν ενίσχυση, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες δράσεις της ομάδας που πιστοποιούν ότι βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον συνάνθρωπο που έχει την ανάγκη μας. Με τα παιδιά να βρίσκονται στο επίκεντρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ο Ολυμπιακός πραγματοποιεί πολλές δράσεις για να τα στηρίξει.
Επίσης παρουσιάζει και άμεσα αντανακλαστικά σε έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν, όπως φάνηκε, μεταξύ άλλων και στην περίπτωση τηςΚεφαλλονιάς, όπου συνέβαλλε στο κόστος ανασυγκρότησης των πληγεισών σχολικών μονάδων μετά τους πρόσφατους σεισμούς, αλλά και της Ψερίμου και της Καλύμνου, ενισχύοντας οικονομικά τους πληγέντες από τις πλημμύρες κατοίκους. Ο κ. Τοκάκης αναφέρθηκε, επίσης, στις βασικές αρχές που διέπουν τη φιλοσοφία του συλλόγου στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και δεν είναι άλλες από την ανταπόδοση στην κοινωνία και την χώρα της αγάπης που δέχεται από τον κόσμο του, την συμμετοχή σε αυτή ως ενεργό κι αναπόσπαστο μέλος της, αλλά και τον στόχο του να αποτελεί στήριγμα και πηγή έμπνευσης για τη νεολαία που, λόγω και της κρίσης, μαστίζεται από πολλά προβλήματα.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με την ανάλυση του οράματος του «Olympiacos Foundation», που αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τον σύλλογο του Ολυμπιακού στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Από την μεριά τους οι άνθρωποι της πειραϊκής ΠΑΕ ήθελαν να δείξουν και να πιστοποιήσουν την μεγάλη και σημαντική κοινωνική προσφορά της ομάδας. Στο ίδιο πάνελ συμμετείχαν επίσης οι Πάτρικ Γκάσερ (senior CSR manager της UEFA), Αλμπέρτο Κολόμπο (υπεύθυνος marketing, ΜΜΕ και επικοινωνίας της EPFL), Μιχάλης Αναγνώστου (Γενικός Διευθυντής της Σούπερ Λίγκας), Χόρχε Μιράντα (επικεφαλής συντονιστής στο Benfica Foundation) και Ελισάβετ Μανώλη (σύμβουλος marketing της Μίντλεσμπρο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου