Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Πάει σε ομάδα της Αγκόλας ο Ριβάλντο!!

Πάει σε ομάδα της Αγκόλας ο Ριβάλντο!
Στην επιβεβαίωση των δημοσιευμάτων που τον θέλουν να συνεχίζει την καριέρα του στην Καμπουσκόρπ προχώρησε ο Ριβάλντο, μιλώντας στην πορτογαλική εφημερίδα «A BOLA».

Ο 39χρονος μέσος έλυσε το συμβόλαιό του με τη Σάο Πάουλο τον περασμένο μήνα και φέρεται να έχει συμφωνήσει για τον επόμενα ένα χρόνο με την ομάδα από την Αγκόλα.

«Έλυσα το συμβόλαιό μου με τη Σάο Πάουλο τον περασμένο μήνα και αισθάνομαι ότι είμαι ικανός να συνεχίσω να παίζω. Έχω λάβει προτάσεις από διάφορες χώρες, αλλά επέλεξα την Αγκόλα λόγω της γλώσσας και του πλάνου που μου παρουσίασαν», ανέφερε ο Βραζιλιάνος και συνέχισε:

«Έχω αναδειχθεί πρωταθλητής σε κάθε χώρα όπου έχω παίξει. Έχω δώσει τον καλύτερο εαυτό μου για κάθε ομάδα που έχω αγωνιστεί και είμαι πάντα σίγουρος. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαι χαρούμενος στην Καμποσκορπ και την Αγκόλα».

Υπενθυμίζεται ότι ο Ριβάλντο, ο οποίος κατέκτησε το 1999 τη «Χρυσή Μπάλα», έχει παίξε στη Μίλαν, τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ, μετά τον 2002 όταν αποχώρησε από την Μπαρτσελόνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: