Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

"Μιλήσαμε με Ολυμπιακό. Φιλολογικά... "

Στο γεγονός πως πλέον ο ίδιος αποφασίζει για το μέλλον του και όχι οι ομάδες που τον θέλουν, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Σηφάκης. Που παραδέχτηκε, πάντως, επαφές με τους "ερυθρόλευκους"...

"Μιλήσαμε με Ολυμπιακό. Φιλολογικά... "
Ο τερματοφύλακας του Άρη παραχώρησε δηλώσεις στην εφημερίδα "Sportday" και μεταξύ άλλων σχολίασε πως θα είχε αποδεχτεί πρόταση ανανέωση των "κίτρινων" το περασμένο καλοκαίρι, αν αυτή είχε κατατεθεί...
Διαβάστε κάποια αποσπάσματα της συνέντευξης:
Για την κατάσταση της υγείας του

«Είμαι ήδη τρεις και βάλε μήνες σε στάδιο αποθεραπείας. Σε συνεργασία με τους ιατρούς και αναλόγως την πορεία της αποθεραπείας, έχω την βεβαίωση πως μέχρι τα τέλη Γενάρη θα ξεκινήσω τρέξιμο. Στα μέσα του επόμενου μήνα μπαίνω στο κανονικό πρόγραμμα των προπονήσεων».

Για την πορεία του Άρη τη φετινή σεζόν

«Δεν ψάχνω για δικαιολογίες. Η χρονιά πάει στράφι. Εγιναν πολλά λάθη το καλοκαίρι. Στο κάστινγκ, στις επιλογές. Οι ενδείξεις δεν ήταν καλές από τα φιλικά της προετοιμασίας. Εχω μετανιώσει που ζήτησα συγγνώμη μετά το ματς με τον Ατρόμητο. Εχω μετανιώσει διότι αν επέμενα, κάποιοι θα έβλεπαν το πρόβλημα. Εχω ένα κακό: πάντα σε όλες τις αποφάσεις μου κοιτούσα το καλό της ομάδας και όχι το δικό μου. Δεν συγχωρώ τον εαυτό μου. Δυστυχώς, βγήκα αληθινός. Θα προτιμούσα να είχα πέσει έξω, αλλά...».

Για το συμβόλαιό του, το οποίο λήγει στο τέλος της σεζόν

«Το καλοκαίρι που μας πέρασε υπήρχαν δύο προτάσεις. Η μία από την Εβιάν, η άλλη έχω συμφωνήσει με τον Αρη να μη δει το φως της δημοσιότητας. Δεν έχει νόημα. Οι οικονομικές απολαβές ήταν καλύτερες, αλλά δεν πίεσα καν να φύγω. Σεβάστηκα την επιθυμία του Αρη. Περίμενα, όμως, να μου γινόταν τουλάχιστον μία πρόταση ανανέωσης.

Θα έλεγα ναι για το καλό όλων. Δεν έγινε καν πρόταση! Στεναχωρήθηκα. Περίμενα μία διαφορετική συμπεριφορά. Εκείνη την περίοδο, επαναλαμβάνω. Πριν από τον αγώνα με τον Ατρόμητο και τις δηλώσεις μου είχαμε κάνει μία συζήτηση με τον πρόεδρο, έχοντας διαπιστώσει κάποια σημάδια στον Αρη που έδειχναν πως η ομάδα ασθμαίνει. Δεν υπήρχε "υγεία" στα αποδυτήρια και δεν λειτουργούσαμε όπως αξίζει στην ιστορία της ομάδας, αλλά...
».

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού

«Ολα αυτά που ισχυρίστηκαν είναι ψέματα. Δεν πέρασα ποτέ ιατρικές εξετάσεις και μοναδική ομάδα που έχει πρόσβαση στον ιατρικό μου φάκελο είναι ο Αρης. Την ομάδα με την οποία έχω συμβόλαιο! Με τον Ολυμπιακό έχει γίνει μία φιλολογική συζήτηση με τον εκπρόσωπό μου και τίποτε παραπάνω. Πλέον εγώ αποφασίζω πού θα πάω και όχι οι άλλοι. Πόσω μάλλον... οι τρίτοι! Είναι οι ίδιοι που διαδίδουν φήμες και ψεύτικες πληροφορίες σχετικά με εμένα. Ηδη υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδα της Γαλλίας. Δεν είναι η ίδια του περασμένου καλοκαιριού.

Εχω έναν στόχο: να αγωνιστώ σε ομάδα του εξωτερικού! Αν έρθει ο Ολυμπιακός, ο Αρης, ο Παναθηναϊκός για παράδειγμα και μία άλλη, θα επιλέξω την ομάδα που θα αποδείξει ότι με θέλει περισσότερο. Εχει σημασία η συμπεριφορά. Ο τρόπος που σε προσεγγίζει μία ομάδα. Θα πάω εκεί που νιώθω πως με θέλουν περισσότερο
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: