Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

«Είχα πρόταση από την ΑΕΚ»

Ο Στέλιος Μαλεζάς βρέθηκε στο ΙΕΚ Ακμή και μίλησε για την καριέρα του στον ΠΑΟΚ, για τον πόθο του, για τον Κοντρέρας, για το γεγονός ότι βρίσκονται πίσω οι παίκτες στις πληρωμές, αλλά και για το αν σκέφθηκε να αποχωρήσει από τον «Δικέφαλο».

«Είχα πρόταση από την ΑΕΚ»
Για τους στόχους του, είπε: «Δε θα συμφωνήσω ότι έχω πετύχει κάτι μέχρι τώρα. Δεν μπορούμε να το πούμε αν δεν έρθει κάποιος τίτλος με την ομάδα μου. Το θέλουμε πολύ όλοι στον ΠΑΟΚ. Θέλω να μου μείνει ένας τίτλος από την ομάδα, ένα πρωτάθλημα. Πέρασαν πολλά χρόνια από το τελευταίο. Σίγουρα μία καλή πορεία στην Ευρώπη σε αναδεικνύει. Θα επέλεγα όμως πρωτάθλημα».
Για το αν έχει σκεφθεί να φύγει από τον ΠΑΟΚ, σχολίασε: «Για να πω την αλήθεια, την περσινή χρονιά κυρίως σκέφτηκα να φύγω. Εγινε πρόταση από την ΑΕΚ τον χειμώνα κι από μία τουρκική ομάδα το καλοκαίρι. Τελικά έμεινα. Μου έφυγε από το μυαλό αυτό το ενδεχόμενο. Επίσης στην ερώτησή σας για το αν θα επέλεγα άλλη ελληνική ομάδα, μπορώ να πω ότι είμαι άτομο που δε λέω ποτέ στην ζωή μου γιατί δεν ξέρεις πως θα έρθουν τα πράγματα. Δεν θέλω να το πω ούτε τώρα».
Για την λήξη του συμβολαίου του το 2013 κι αν έχει γίνει κουβέντα ανανέωσης, τόνισε: «Δεν έχω μιλήσει ακόμα για το συμβόλαιό μου. Μόνο σε θεωρητικό επίπεδο έγιναν κάποιες συζητήσεις, αλλά δυστυχώς τίποτα στην πράξη. Εχουμε καλές σχέσεις πλέον, μιλάμε σαν φίλοι με την ομάδα».
Για το αν έχει βοηθηθεί από την παρουσία του Πάμπλο Κοντρέρας στην άμυνα του ΠΑΟΚ, επισήμανε: «Εχω βοηθηθεί από τον Κοντρέρας πάρα πολύ, όχι όμως μόνο από αυτόν. Από πολλούς συμπαίκτες μου που αγωνίζονται στην ίδια θέση όλα αυτά τα χρόνια πήρα κάτι. Είναι καλό ότι είχα έμπειρους ποδοσφαιριστές δίπλα μου να μου μαθαίνουν πράγματα».
Σχετικά με τις πληρωμές και πως αισθάνεται, δήλωσε: «Μετά την πώληση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη στον Παναθηναϊκό κι ενώ είχαμε να πάρουμε 6 μήνες χρήματα μας πλήρωσαν. Ολο το διάστημα που ήμουν στον ΠΑΟΚ δεν μπορώ να πω ότι είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις. Εναν, δύο μήνες πάντα που είναι κάτι συνηθισμένο νομίζω. Πάντως θα με πείραζε, αν δεν ήξερα αν πάρω κι αυτά που μου χρωστάνε, όπως για παράδειγμα στον Ηρακλή, που έπεσε. Είναι κρίμα για εκείνα τα παιδιά να μην ξέρουν, αν πάρουν τα λεφτά τους. Δεν έχουμε στο μυαλό μας ότι θα τα χάσουμε, απλά πρέπει να κάνουμε υπομονή».
Πηγή: paok24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: