Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

''Ο ΠΑΟΚ δεν θα με αφήσει να φύγω''

Για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Βραζιλία μίλησε σε μέσα της πατρίδας του ο Λίνο, για τον οποίοι οι συμπατριώτες του τονίζουν ότι θέλει να γυρίσει στα πάτρια εδάφη.
''Ο ΠΑΟΚ δεν θα με αφήσει να φύγω''
Ο Βραζιλιάνος παραχώρησε συνέντευξη στο blog.terra.com, το οποίο χαρακτηρίζει τον Λινο ως «Το είδωλο του ΠΑΟΚ…». Αρχικά για τον Βραζιλιάνο 34χρονο αριστερό μπακ αναφέρεται ότι στους τελευταίους τέσσερις αγώνες έχει πετύχει τρία γκολ και έδωσε μία ασίστ, διατηρώντας τον ΠΑΟΚ στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας: «Στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης δεν έχω προβλήματα. Τρέχω 90 λεπτά και τώρα μπορώ να συνδυάζω την φυσική κατάσταση με την τεχνική».
Στην συνέχεια οι Βραζιλιάνοι αναφέτονται στο συμβόλαιο του ποδοσφαιριστή, για το οποίο αναφέρεται ότι ο ΠΑΟΚ προσπάθησε να το ανανεώσει για δύο χρόνια. «Εκείνος θέλει να προσελκύσει ένα Βραζιλιάνικο σύλλογο, αφού θέλει να επιστρέψει στην Βραζιλία…» αναφέρει ο δημοσιογράφος και δίνει τον λόγο στον ποδοσφαιριστή για το τι μπορεί να κάνει τώρα: «Τώρα είναι λίγο δύσκολο. Ο ΠΑΟΚ δεν θα μου επιτρέψει να φύγω. Στην Βραζιλία πάντως θα είναι πιο άνετα για την γυναίκα μου και τον γιο μου. Η κατάλληλη στιγμή θα είναι στο τέλος της σύμβασης. Δεν είναι και πολύ μακριά…».
Μπαίνοντας και σε λεπτομέρειες γι’ αυτό το ενδεχόμενο επιστροφής, ο Λίνο ανέφερε: «Ξέρω ότι μία τέτοια αλλαγή θα μου έφερνε δυσκολίες. Είναι μία άλλη πραγματικότητα, ένα άλλο είδος παιχνιδιού, άλλος χλοοτάπητας, αλλά είμαι προετοιμασμένος».
Ο Λίνο δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει για τον κόσμο του Δικεφάλου: «Είναι οι πιο φανατικοί που γνώρισα. Αφιερώνονται πραγματικά στην ομάδα. Είναι πάρα πολλοί ακόμη και σε εκτός έδρας αγώνες».
Όσον αφορά τον αγώνα του Λονδίνου με την Τότεναμ δήλωσε: «Ήρθαν να μας δουν από την Αγγλία, την Γερμανία, την Ελβετία και φυσικά από την Ελλάδα. Είναι φανατικοί, πίνουν και κάνουν το δικό τους πάρτι…».
Για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα: «Είναι σαφές αυτό. Η κρίση επηρέασε πολλές ομάδες στην Ελλάδα, αλλά και στην Πορτογαλία και στην Ισπανία. Πολλές επιχειρήσεις έχουν επηρεαστεί. Ο μέσος όρος προσέλευσης φιλάθλων στο γήπεδο έχει μειωθεί. Στο παρελθόν ο ΠΑΟΚ έχει περίπου 26000 κόσμο στο γήπεδό του. Σήμερα είναι περίπου 23000. (έτσι είπε ο Λίνο). Αυτό δείχνει ότι η κρίση έχει επηρεάσει και την τσέπη των φιλάθλων».
Στο τέλος αναφέρει: «Πολλά στην καριέρα μου έγιναν κατά το τέλος. Τότε ήθελε ο Θεός. Τώρα ξέρω ότι θα μπορούσα να παίξω σε περισσότερες ομάδες όπως η Σάο Πάολο, η Φλουμινένσε ή η Πόρτο. Τώρα έχω ωριμάσει. Αλήθεια δεν ήμουν ποτέ καλός στο να κάνω συμβόλαια. Τώρα ετοιμάζομαι για μία καλύτερη οικονομική κατάσταση…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: