Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Ντούετο με τον Μιραλάς...!!

Ενήμερος για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού είναι ο Μασάδο, που δηλώνει πως θέλει να παίξει ξανά μαζί με τον Μιραλάς...
Ντούετο με τον Μιραλάς...
Ο Πορτογάλος άσος της Τουλούζ που ενδιαφέρει τον Ολυμπιακό, μίλησε στην εφημερίδα «Sportday» και τόνισε ότι μίλησε με τον Μιραλάς και θέλει να έρθει στο Λιμάνι.
«Γνωρίζω και εγώ για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Είμαι ενήμερος. Έχω μιλήσει με τον Κέβιν Μιραλάς με τον οποίον παίζαμε στην Σεντ Ετιέν και ξέρω πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Με κολακεύει το ενδεχόμενο να έρθω να παίξω σε αυτή την ομάδα», είπε αρχικά ο 26χρονος μέσος της Τουλούζ και συνέχισε:
«Γνωρίζω από πρώτο χέρι και τον κόσμο του Ολυμπιακού, έχω παίξει στο γήπεδό του με την Σεντ Ετιέν και δεν μπορώ να ξεχάσω την ατμόσφαιρα. Είναι δεδομένο ότι θα φύγω από την Τουλούζ. Εγώ έχω τελειώσει από εκεί. Η Τουλούζ είπε ότι ζητάει για μένα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, όμως αυτά τα χειρίζεται ο ατζέντης μου. Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για δανεισμό με οψιόν αγοράς ή για κανονική μεταγραφή. Εγώ θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό και να κάνουμε πάλι ντουέτο με τον Κέβιν Μιραλάς»

πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: