Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Τόρες: «Θέλω ένα Champions League»

Να κατακτήσει το Champions League με την Τσέλσι την εφετινή σεζόν, επιθυμεί ο Φερνάντο Τόρες. Ο Ισπανός επιθετικός υπογράμμισε πως το συγκεκριμένο τρόπαιο είναι ένα παιδικό του όνειρο, ενώ αναφέρθηκε και στους ημιτελικούς με τη Μπαρτσελόνα.
Αρχικά, ο Τόρες τόνισε: «Γνωρίζω πολύ καλά τον στόχο της ομάδας για κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ και είναι ακριβώς ο ίδιος με το δικό μου. Αυτό το όνειρο είχα όσο μεγάλωνα. Τώρα που πλέον έχω κατακτήσει το Παγκόσμιο κύπελλο, το μόνο που θέλω είναι να γίνει το όνειρο που είχα από μικρός. Αυτό ήθελα περισσότερο από όλα, όταν ήμουν παιδί και αν τα καταφέρουμε, θα είναι η καλύτερη στιγμή στην καριέρα μου».
Και συμπλήρωσε στην συνέχεια: «Έχω γενικά καλό ρεκόρ απέναντι στην Μπαρτσελόνα καθώς όταν ήμουν στην Ατλέτικο Μαδρίτης νικήσαμε στο «Καμπ Νόου» δύο ή τρεις φορές. Δεν έχω να αποδείξω όμως τίποτα. Οφείλουμε να αμυνθούμε πολύ καλά και να παίξουμε με αντεπιθέσεις, που είναι και το αγαπημένο μου παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: