Κυριακή 27 Μαΐου 2012

“Ο Σάντος ξέρει τι κάνει”

Ήταν από τους κορυφαίους παίκτες της Εθνικής μας και έχει πολλές πιθανότητες να πάει στα γήπεδα της Ουκρανίας και της Πολωνίας. Ο λόγος για τον Κώστα Φορτούνη.
“Ο Σάντος ξέρει τι κάνει”
Ο νεαρός διεθνής άσσος μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 για την αναμέτρηση με την Σλοβενία αλλά και την πορεία της προετοιμασίας.
«Ήταν ένα φιλικό προετοιμασίας και έχουμε περιθώρια βελτίωσης. Πιστεύω ότι ένα γήπεδο που ήταν λίγο μικρό, η κόπωση έπαιξε ρόλο. Εμείς κοιτάμε το πρώτο παιχνίδι που είναι το πιο σημαντικό. Αυτή την στιγμή νιώθω πολύ χαρούμενος για τον εαυτό μου. Είμαι μέλος αυτή την ομάδα. Θέλω να είμαι στους 23 που θα επιλέξει ο Σάντος και θα πάω μπροστά. Ο κ. Σάντος ξέρει τι θα κάνει. Όταν μου ζητηθεί θα είμαι έτοιμος», είπε ο νεαρός άσος της Καϊζερσλάουτερν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: