Κυριακή 27 Μαΐου 2012

«Θα μου άρεσε να είμαι ξανά με τον Ούγκο»

Με πολύ καλά λόγια μίλησε ο Νέρι Καστίγιο για τον Ούγκο Σάντσεζ σε εφημερίδα της πατρίδας του, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν γνωρίζει ο ίδιος για ενδιαφέρον της Πατσούκα.
«Θα μου άρεσε να είμαι ξανά με τον Ούγκο»
Δηλώσεις του Νέρι Καστίγιο φιλοξενούνται στην Μεξικάνικη «Record», με τον επιθετικό του ΑΡΗ να μιλάει με τα καλύτερα λόγια τον τεχνικό της Πατσούκα, Ούγκο Σάντσεζ, να τονίζει όμως ότι δεν γνωρίζει ο ίδιος για ενδιαφέρον των Μεξικανών.
«Μου αρέσει η ιδέα να είμαι ξανά μαζί με τον Ούγκο, αλλά πρέπει να μιλήσουμε με την ομάδα, να δούμε αν θα προκύψει κάτι» είπε αρχικά ο Μεξικανός φορ και συνέχισε:
«Δεν ξέρω τίποτα εγώ. Γνωρίζω μόνο ότι και εσείς, ότι υπάρχει ενδιαφέρον. Δεν θα μιλήσω γι’ αυτό, δεν ξέρω ποιος δίνει πληροφορίες, εγώ απλά βλέπω ότι δημοσιεύεται. Για μένα ο Ούγκο είναι ένας πολύ καλός προπονητής, ένας πολύ καλός άνθρωπος».
Πηγή: allaboutaris.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: