Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Επιβεβαιώνει για Ρεάλ ο Ιβάνοβιτς!!

Ο Μπράνισλαβ Ιβάνοβιτς, με δηλώσεις του επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης για την απόκτηση του.
«Γνωρίζω τι λέγεται για το μέλλον μου και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από τη Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία με παρακολουθεί. Ξέρω ότι η Ρεάλ Μαδρίτης ενδιαφέρεται για την απόκτησή μου, αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για αυτό. Είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις που έχω με την εθνική Σερβίας και είμαι πολύ χαρούμενος στην Τσέλσι», δήλωσε στην εφημερίδα Marca ο υψηλόσωμος αμυντικός.
Στη συνέχεια, ο Ιβάνοβιτς, πρόσθεσε: «Πριν από λίγες μέρες κατακτήσαμε το Champions League και υπάρχει μία τάση αλλαγής του ρόστερ. Είμαι, πάντως, πολύ χαρούμενος στο Λονδίνο. Δεν μπορώ να πω πολλά περισσότερα, αφού τώρα κοιτάω τη Σερβία και θα δούμε στο μέλλον τι θα συμβεί. Ωστόσο, είμαι χαρούμενος στην Τσέλσι μετά την κατάκτηση του Champions League».


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: