Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Τι θέλει μια γυναίκα να της ψιθυρίζουν στο σεξ;

Κάθε γυναίκα, ακόμα και εκείνη του one night stand θέλει να νιώσει ότι τη στιγμή που την κρατάς στην αγκαλιά σου, θέλεις αυτή και καμία άλλη... πες της κάτι... έστω κάτι απλό...
Τι θέλει μια γυναίκα να της ψιθυρίζουν στο σεξ
1.Είσαι τόσο όμορφη
2.Είσαι το όνειρο μου που έγινε πραγματικότητα
3.Σ αγαπώ τόσο πολύ
4.Μ αρέσει να μοιράζομαι τη ζωή μου μαζί σου
5.Με ανάβεις τόσο πολύ
6.Τα στήθη σου με ανάβουν
7.Με ξετρελαίνει η επαφή με την μαλακή σου επιδερμίδα
8.Με ξετρελαίνει να σε κρατώ στην αγκαλιά μου
9.Μ αρέσουν τα πόδια σου
10.Το στήθος σου είναι τέλειο
11. Τα χείλη σου είναι τέλεια
12.Σε νιώθω τόσο όμορφα
13.Σε νιώθω τόσο ξαναμμένη που τρελαίνομαι
14. Είσαι τόσο απολαυστική
15.Είσαι τόσο σέξυ
16.Είμαι όλος δικός σου
17.Εχεις όλη μου την αγάπη
18.Με ξετρελαίνει το σεξ μαζί σου
19.Σε θέλω
20.Λαχταρώ το κορμί σου

πηγή: kamarinia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: