Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Δεληγιαννίδης: «Όνειρο ζωής να παίξω στον ΠΑΟΚ»

Ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης ένας από τους νεαρούς παίκτες του ΠΑΟΚ που συμμετείχε στην προετοιμασία της ομάδας μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου κατά την επιστροφή του από την Ολλανδία.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το αν η προετοιμασία είχε ξεχωριστή σημασία για τον ίδιο:

«Ναι, γιατί είμαι ο πιο μικρός από όλους και αισθάνθηκα πολύ τυχερός που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία να κάνω βασικό στάδιο προετοιμασίας και να συμμετέχω σε φιλικά παιχνίδια. Ήταν μια πολύ μεγάλη εμπειρία αυτό που έζησα, θα προσπαθήσω να βελτιωθώ σε αρκετούς τομείς, θέλω να κερδίσω κι άλλες εμπειρίες και φυσικά όταν έρθει η στιγμή, να παίξω στον ΠΑΟΚ. Είναι τιμητικό για εμένα, να βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα γιατί πολύ απλά δεν έχω κλείσει ακόμη τα 16 μου».

Για το αν τον βοήθησαν οι συμπαίκτες του:

«Δεν έχω κανένα παράπονο. Είμαι μέλος σε αυτή την ομάδα και θα προσπαθήσω να κερδίσω όσα μπορώ περισσότερα. Όταν κάνεις προπονήσεις με τον Πάμπλο Γκαρσία που είναι ίνδαλμα για όλους τους παίκτες, είναι κάτι το ξεχωριστό. Και χαίρομαι που το έζησα και θα συνεχίσω να το ζω. Αποτελεί όνειρο ζωής για μένα να παίξω στον ΠΑΟΚ και είναι σίγουρα ο βασικός μου στόχος».

Για τις συμβουλές του Δώνη:

«Πολλές φορές ο προπονητής μου εξήγησε τι είναι σωστό και τι λάθος. Τι πρέπει αν κάνω κατά τη διάρκεια των ασκήσεων για να βελτιωθώ και τι δεν πρέπει να κάνω. Είμαι χαρούμενος γι' αυτό που ζω γιατί έχω όρεξη και διάθεση να δουλέψω».

Για το στόχο του:

«Φιλοδοξία μου είναι να πάρω χρόνο συμμετοχής σε επίσημα παιχνίδια της ομάδας για να δείξω ότι μπορώ να ανταποκριθώ σε όσα μου ζητά ο προπονητής μου και σε δύο χρόνια, να μπω στην ομάδα».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: