Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

«Μαύρα μεσάνυχτα» ο Χουλκ!!

«Μαύρα μεσάνυχτα» ο Χουλκ
Ιδέα δεν έχει τι περιλαμβάνει το ποδοσφαιρικό του μέλλον ο Χουλκ.

Ο Βραζιλιάνος επιθετικός της Πόρτο φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο αγγλικών ομάδων, αλλά ο ίδιος κοιτάζει μόνο τις υποχρεώσεις του με την Ολυμπιακή ομάδα της Βραζιλίας.

«Το μέλλον μου είναι στα χέρια του Θεού. Σχετικά με το θέμα της μεταγραφής μου, το έχω αφήσει στον μάνατζέρ μου. Τώρα, είμαι αφοσιωμένος στις υποχρεώσεις μου με την Ολυμπιακή ομάδα», δήλωσε ο Χουλκ, ενώ για την παρουσία της εθνικής του στους Ολυμπιακούς αγώνες:

«Ποιος δεν θέλει να είναι πρωταθλητής; Ξέρουμε την ιστορία της Βραζιλίας και αν τα καταφέρουμε θα είναι πρωτοφανής επιτυχία. Υπάρχει ενότητα στην ομάδα και είμαστε συγκεντρωμένοι. Θέλουμε το μετάλλιο».

Ενδιαφέρον για τον 26χρονο έχουν δείξει η Τσέλσι και Τότεναμ, με τον προπονητή των «σπιρουνιών» Βίλας- Μπόας να τον συναντά αυτοπροσώπως στο ξενοδοχείο όπου διαμένει με το αντιπροσωπευτικό του συγκρότημα.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: