Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Φραγκούλης Φράγκος: «Δεν είμαι κατάλληλος για την προεδρία του ΠΑΟΚ»

Ο στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης μίλησε στην εκπομπή "Στη Σέντρα" του "Αθλητικού Metropolis", τονίζοντας ότι δεν είναι ο κατάλληλος να αναλάβει την προεδρία του ΠΑΟΚ.

"Είμαι στην Αθήνα με την κόρη μου, αλλά ο μεγάλος μου έρωτας είναι η Θεσσαλονίκη, όπως ξέρεις", είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια κλήθηκε να σχολιάσει όσα ακούγονται για ανάληψη της προεδρίας της ΠΑΕ από τον ίδιο:

"Με τιμά ιδιαίτερα η οποιαδήποτε σκέψη περί ανάληψης προεδρίας του ΠΑΟΚ. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι, όπως ο Βρύζας και ο Ιωσηφίδης που γνωρίζουν καλύτερα το άθλημα και είναι στη διακριτική ευχέρεια του νέου επενδυτή να τους χρησιμοποιήσει.

Τα στοιχεία που πρέπει να έχει ο νέος πρόεδρος είναι το ήθος και η γνώση. Πρέπει να είναι αδιάφθορος, να τον σέβονται παίχτες και οπαδοί, προκειμένου να μην επαναληφθούν σκηνικά, όπως κόντρα στον Άρη και στη Ραπίντ.

Εγώ δεν νομίζω πως είμαι κατάλληλος γιατί δεν έχω τη γνώση να το κάνω. Δεν έχω αντίρρηση να επιλεγεί ένα πρόσωπο συμβολικό, αλλά πρέπει να έχει αρμοδιότητες και να δουλέψει".

Για το γηπεδικό, αλλά και την παρουσία του Σαββίδη σχολίασε:

"Δεν γίνεται ο ΠΑΟΚ να έχει ένα γήπεδο τόσο παλιό. Μια τόσο μεγάλη ομάδα πρέπει να έχει ένα μεγάλο, σύγχρονο γήπεδο.

Ο Σαββίδης μετέχει στη ζωή του τόπου που ανδρώθηκε. Έχει κάνει πολλά για την πόλη του και βοηθά την τοπική κοινωνία. Αν έβλεπα τον Σαββίδη, θα του'λεγα φτιάξε μας τη μεγάλη ομάδα που είχαμε με Κούδα και Σαράφη.

Πιστεύω πως αν επενδύσει ο Σαββίδης στους μικρούς και τους μπολιάσει με δυο τρεις παλιούς. Ο Μαλεζάς βελτιώθηκε δίπλα στον Κοντρέρας. Οι κεντρώοι έμαθαν μπάλα δίπλα στον Γκαρσία. Ο Πέλκας μπορεί να γίνει Κούδας".



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: