Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Αλέγκρι: «Σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου»

Αλέγκρι: «Σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου»
Ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι διανύει μερικές από τις κρισιμότερες στιγμές στον πάγκο της Μίλαν, ύστερα από τα συνεχόμενα άσχημα αποτελέσματα της ομάδας και το παιχνίδι απέναντι στη Ζενίτ την Τετάρτη αποτελεί μια ευκαιρία για να αναστραφεί το κλίμα εναντίον του.

Ο Ιταλός τεχνικός πάντως δηλώνει πως δεν επηρεάζεται από τη φημολογία περί αντικατάστασής του, ενώ πιστεύει πως η πρόκριση θα παιχτεί μεταξύ των δύο αυριανών μονομάχων.

«Ξέρουμε ότι είναι ένα ισορροπημένο γκρουπ και η πρόκριση θα κριθεί μεταξύ της Μίλαν και της Ζενίτ. Αύριο πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε καλή ομάδα τεχνικά, αν και έχουμε ακόμη πολλά να βελτιώσουμε» δήλωσε ο Αλέγκρι για να προσθέσει ότι μένει ανεπηρέαστος από όσα ακούγονται γύρω του:

«Σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου και όχι τα αναρίθμητα ονόματα που συνδέονται με τη δουλειά μου. Αγαπώ αυτό που κάνω και η ομάδα έχει αλλάξει πολύ τον τελευταίο καιρό, οπότε αντίστοιχα έπρεπε να διαφοροποιηθεί και ο τρόπος που παίζουμε».

Ταυτόχρονα τόνισε ότι οι «ροσονέρι» δεν πρέπει να υποτιμήσουν τη Ζενίτ, παρά την κρίση στην οποία βρίσκεται η ρωσική ομάδα: «Τους έχω παρακολουθήσει πριν και μετά την αγωνιστική κρίση που περνάνε και είναι εξαιρετική ομάδα. Το ρωσικό πρωτάθλημα είναι σε άνοδο και ελκύει εξαιρετικούς παίκτες, όπως ο Χουλκ και ο Βίτσελ».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: