Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Παπανικολάου: «Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού»

Κλειστά έχει τα… αυτιά του στις φήμες ο Κώστας Παπανικολάου, όπως άφησε να εννοηθεί ο ίδιος, με αφορμή τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο περί ενδιαφέροντος της Μπαρτσελόνα.

Παπανικολάου: «Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού»
Ένας ισπανικός ραδιοφωνικός σταθμός αποκάλυψε σήμερα (22/4) πως ο Κώστας Παπανικολάου είναι στο στόχαστρο της Μπαρτσελόνα για το φετινό καλοκαίρι, με τον «Πα» να τονίζει πως αυτό που τον απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι οι υποχρεώσεις του με τους πρωταθλητές Ευρώπης και Ελλάδας.

«Αυτό που έχω να πω είναι ότι ο καθένας έχει την ελευθερία του λόγου του και μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Εγώ είμαι εδώ, είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και νιώθω ωραία. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου και τίποτα παραπάνω», τόνισε ο Κώστας Παπανικολάου μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Πανελευσινιακού για την Α1.

Δεν υπάρχουν σχόλια: