Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Μπακασέτας: «Σε όλα τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ ήμασταν ανώτεροι»

Ο Αστέρας Τρίπολης κέρδισε τον ΟΦΗ, χάρη σε δύο γκολ του νεαρού Τάσου Μπακασέτα. Ο νεαρός επιθετικός μίλησε γι αυτή του την επίδοση, αλλά και για τον επερχόμενο αγώνα για το κύπελλο με τον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του σε αθηναϊκό ραδιόφωνο:

Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ:

«Ήμουν εκτός τρεις μήνες, λόγω τραυματισμού. Δεν περίμενα να μπω και να πετύχω δύο τέρματα και ταυτόχρονα να χαρίσω την νίκη στην ομάδα μου. Πλέον είμαι απολύτως καλά και είμαι έτοιμος».

Για τη φετινή σεζόν του Αστέρα:

«Έχουμε κάνει φανταστική πορεία. Ξεκινήσαμε από τέλη Ιουνίου και συνεχίζουμε ακόμα. Είχαμε κάποια ανεπιτυχή αποτελέσματα το τελευταίο διάστημα, ωστόσο είναι λογικό να κάνεις και μια μίνι κοιλιά. Η χθεσινή νίκη με τον ΟΦΗ μας δίνει σίγουρα άλλη ψυχολογία. Είμαστε πιο αισιόδοξοι για τα πλέι οφ».

Για το Κύπελλο Ελλάδας:

«Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, όμως έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ομάδα μου και πιστεύω πως θα περάσουμε στον τελικό. Είναι εφικτό μια νίκη με 1-0 στην Τρίπολη για να προκριθούμε. Σε όλα τα παιχνίδια που δώσαμε φέτος με τον ΠΑΟΚ ήμασταν ανώτεροι, ανεξαρτήτου αποτελέσματος. Έχουμε καλύτερη ομάδα».

Για τον υποβιβασμό της ΑΕΚ:

«Είναι πολύ λυπηρό που δεν τα κατάφερε η ΑΕΚ. Είναι πολύ μεγάλη ομάδα, το ?χει δείξει πολλάκις. Αυτό φαίνεται και από την . Πιθανώς να είναι και καλύτερα τα πράγματα, με τα χρέη που είχαν μαζευτεί, αλλά πάντα όταν μια ομάδα σαν την ΑΕΚ υποβιβάζεται, τότε είναι λυπηρό για το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Για το Μουντιάλ Νέων του καλοκαιριού:

«Για πρώτη φορά θα πάει στο Μουντιάλ η Εθνική Νέων. Θα περιμένω την κλήση από τον κ. Τσάνα και τόσο κι εγώ όσο και οι συμπαίκτες του θα τα δώσουμε όλα για ακόμη μια διάκριση». Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: