Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Οι χάκερ… παραίτησαν τον Μπλάτερ!!

Άγνωστοι «χάκαραν» τον λογαριασμό της FIFA και του προέδρου της στο twitter και με… τιτίβισμα που έστειλαν ανακοίνωσαν την παραίτηση του Μπλάτερ από την προεδρία αλλά και την παραδοχή δωροδοκίας του.

Οι χάκερ… παραίτησαν τον Μπλάτερ!
Θύμα «χάκερ» έπεσε ο λογαριασμός που διατηρεί στο twitter η παγκόσμια ομοσπονδία ποδοσφαίρου αλλά και εκείνος του Ζεπ Μπλάτερ.

Όπως έγινε γνωστό αργότερα οι “Syrian Electronic Army”, μόλις κατάφεραν να πειράξουν τους δύο λογαριασμούς άρχισαν να στέλνουν μια σειρά από περίεργα μηνύματα.

Σε κάποια από αυτά ανέφεραν:

«Αποφασίστηκε ότι ο πρόεδρος της FIFA, Ζεπ Μπλάτερ πρόκειται να παραιτηθεί για κατηγορίες για διαφθορά»…

Αυτό ήταν το πρώτο… στο οποίο δόθηκε ανάλογη συνέχεια από τον λογαριασμό του Μπλάτερ:

«Και τι συνέβη που πήρα λεφτά από τον πρίγκιπα του Κατάρ. Είμαι ο κουβαλητής του σπιτιού μου», ανέφερε το πρώτο…

«H Αυτού εξοχότης, ο Εμίρης του Κατάρ, είναι ο πιο γενναιόδωρος άνθρωπος που έχω γνωρίσει», ήταν το δεύτερο…

«Δεν απολογούμαι για την απόφασή μου. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για τη FIFA για 15 χρόνια έχω μοχθήσει για αυτή», ήταν το τρίτο.

Η συνέχεια δόθηκε από τον λογαριασμό της FIFA… «Εξετάζεται η εμπλοκή του Ζεπ Μπλάτερ για πολλαπλές κατηγορίες για διαφθορά».

Το τελευταίο όμως… τιτίβισμα ήταν αυτό που έδωσε απαντήσεις καθώς οι χακερ αποκάλυψαν ότι κρύβονταν αυτοί πίσω από όσα μηνύματα είχαν προηγηθεί. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: