Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Έφτασε ο Γκουίν!!

Στην Ελλάδα βρίσκεται από το βράδυ της Κυριακής (19/5) το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Αρ Τι Γκουίν.

Έφτασε ο Γκουίν!
Συμπληρώνεται το… παζλ ενόψει των playoffs της Α1, καθώς στην Αθήνα βρίσκεται από το βράδυ της Κυριακής (19/5) το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Αρ Τι Γκουίν. Ο Αμερικανός φόργουορντ αφίχθη στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» λίγο μετά τις 23:00 και αύριο αναμένεται να περάσει από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με το «τριφύλλι».

«Είμαι πολύ ευτυχισμένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να έρθω να παίξω στον Παναθηναϊκό σε ένα πρωτάθλημα πολύ καλύτερο από αυτό που αγωνιζόμουνα. Δεν έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους να μου πουν για τον Παναθηναϊκό, μου αρκούν αυτά που ξέρω. Είναι μια από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Είναι μια ομάδα – μύθος, όλα τα χρόνια παίρνει συνέχεια το πρωτάθλημα εκτός από κάποιες εξαιρέσεις. Ήρθα στον Παναθηναϊκό για να τον βοηθήσω πίσω από τη γραμμή του τρίποντου και να κάνω ότι χρειαστεί για να πάρουμε το πρωτάθλημα», ήταν τα πρώτα λόγια του Αρ Τι Γκουΐν. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: