Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Στην Άστον Βίλα ο Ελένιους!!

Παίκτης της Άστον Βίλα θα είναι μέχρι το 2016 ο Νίκλας Ελένιους, γενόμενος το τέταρτο απόκτημα των «χωριάτων» για την καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο.

Στην Άστον Βίλα ο Ελένιους
Τριετές συμβόλαιο με την Άστον Βίλα υπέγραψε ο 22χρονος πρώην επιθετικός της Άαλμποργκ, Νίκλας Ελένιους.

«Είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα, ένα μεγάλο όνειρο (σ.σ το να παίξω στην Πρέμιερ Λιγκ) που γίνεται πραγματικότητα με έναν σύλλογο που έχει σπουδαία ιστορία. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Έχω βρεθεί στο γήπεδο και η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική. Βλέπω παιχνίδια της Πρέμιερ από οκτώ χρονών και ανυπομονώ να δείξω στον κόσμο του συλλόγου ότι διψάω για διάκριση. Είμαι υπερήφανος που είμαι παίκτης της Βίλα» τα πρώτα λόγια του παίκτη.

Πηγή: www.england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: