Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ιγκουαϊν: «Θα μου ταίριαζε η Άρσεναλ»!

Κάτι παραπάνω από… ενδιαφέρουσα φαντάζει για τον Γκονζάλο Ιγκουαϊν, η προοπτική να αγωνιστεί στην Άρσεναλ!

Ιγκουαϊν: «Θα μου ταίριαζε η Άρσεναλ»!
Ο Γκονζάλο Ιγκουαϊν θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν από τη Ρεάλ Μαδρίτης και ήδη τα σενάρια για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του δίνουν και παίρνουν.

Μία εκ των υποψηφίων ομάδων να τον αποκτήσει, είναι και η Άρσεναλ που φέρεται να τον έχει ψηλά στη μεταγραφική της λίστα.

Ο ίδιος ρωτήθηκε σχετικά από την εφημερίδα «The Metro» και δήλωσε ότι η προοπτική της Άρσεναλ θα του ταίριαζε απόλυτα:

«Η Άρσεναλ; Ναι, θα μου ταιριάζει, είμαι ακόμα νέος και έχω στόχους. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες. Θέλω να πάω σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο θα μπω σε δοκιμασία. Έχουν ήδη γίνει κάποιες προσφορές και ελπίζω ότι η Ρεάλ θα κάνει το καλύτερο για μένα και για εκείνη», είπε χαρακτηριστικά ο Ιγκουαϊν. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: