Μουρίνιο
ο άνθρωπος που δεν φοβάται να προκαλέσει, με αυτοπεποίθηση στα ύψη, με
το ρίσκο να είναι σύμμαχός του και η πίεση από το ποδόσφαιρο μηδενική.
Αλήθεια, εκτός από σεμινάρια προπονητικής μπορεί να κάνει μαθήματα και
σε Marketers για το πως πρέπει να αντιδράς στην ανάληψη ρίσκου. Το άρθρο
της συντάκτριας, Νicola Kemp για το περιοδικό «Marketing» περιγράφει τον Special One που θα μπορούσε να δώσει πολλά και εκτός ποδοσφαίρου!
Ο πιο διάσημος προπονητής του κόσμου επιστρέφει στην Τσέλσι, εκεί όπου κατάφερε να γίνει και ο... πλουσιότερος τεχνικός στον κόσμο! Δεν... τρελάθηκε με την απόλυση, είδε τον τραπεζικό του λογαριαασμό να αυξάνεται κατά 30 εκατ. ευρώ και να είναι έτοιμος για τον επόμενο σταθμό της καριέρα του. Η ζωή τα έφερε έτσι, που ο Ρώσος μεγιστάνας τον κάλεσε ξανά πίσω για να κάνει πανίσχυρη την ομάδα του.
Ο ίδιος έχει τονίσει άλλωστε πως «αν ο σύλλογος αποφασίσει να με απολύσει εξαιτίας άσχημων αποτελεσμάτων, τότε αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Αν συμβεί, τότε θα είμαι ένας εκατομμυριούχος και σε δυο μήνες θα βρω άλλη ομάδα». Τι καλύτερο μάθημα λοιπόν για τους Marketers, αφού ο φόβος της αποτυχίας είναι ο κύριος λόγος για την κακή αντίδραση μπροστά στην ανάληψη ρίσκου. Ο Πορτογάλος δεν αισθάνεται πίεση για τη μπάλα, για το κακό αποτέλεσμα ή για το αν οι βεντέτες σε μια ομάδα.
Όπως αναφέρεται και στο περιοδικό, αν ο Μουρίνιο αποφασίσει να γράψει ένα βιβλίο θα στεκόταν στην... πολιορκητική νοοτροπία, αφού ο Special One είναι... σπεσιαλίστας στο να δημιουργεί στο σύνολό του πνεύμα πολύ ισχυρό εξωτερικά. Τι νοοτροπία αυτή δεν την κουβάλα κανείς άλλος προπονητής στον κόσμο! Μοναδικός στο είδος του ο Μουρίνιο!
Τον έχουν χαακτηρίσει ηγέτη, παθιασμένη φιγούρα, σε μια περίοδο που Marketers τρέμουν στην ιδέα του να ρισκάρουν και να κάνουν κάτι πέρα από τα εταιρικά καθιερωμένα. Ο Ζοσέ Μουρίνιο έχει αρκετούς οπαδούς, αλλά και εχθρούς, ο Τύπος του έχει επιτεθεί πολλές φορές, αλλά καταφέρνει να συγκεντρώσει πάνω του ολη την πίεση και όχι στην ομάδα. Ωστόσο, ξέρει να την διαχειριστεί καλύτερα από τον καθέναν στο πόστο του.
Ο Special One γουστάρει όσο λίγοι το ποδόσφαιρο, παθιάζεται, τα δίνει όλα και ξέρει πως θα κάνει λάθη. Αυτό που πιστεύει το κάνει και για το λόγο αυτό είναι ευχαριστημένος, αφού εκτός από το μυαλό χρησιμοποιεί και την καρδιά του.
Δεν υπέκυψε ποτέ στα status quo, έγινε το... κακό παιδί της UEFA, αλλά και της Ισπανικής Ομοσπονδίας, αλλά τις μάχες που δίνει είναι για τη νίκη! Oπως αναφέρει λοιπόν και η συντάκτρια του «Marketing», όλοι οι Marketers πρέπει να βγάλουν τον Μουρίνιο που κρύβουν μέσα του, αφού οι απαιτήσεις αυξάνονται...
Ο πιο διάσημος προπονητής του κόσμου επιστρέφει στην Τσέλσι, εκεί όπου κατάφερε να γίνει και ο... πλουσιότερος τεχνικός στον κόσμο! Δεν... τρελάθηκε με την απόλυση, είδε τον τραπεζικό του λογαριαασμό να αυξάνεται κατά 30 εκατ. ευρώ και να είναι έτοιμος για τον επόμενο σταθμό της καριέρα του. Η ζωή τα έφερε έτσι, που ο Ρώσος μεγιστάνας τον κάλεσε ξανά πίσω για να κάνει πανίσχυρη την ομάδα του.
Ο ίδιος έχει τονίσει άλλωστε πως «αν ο σύλλογος αποφασίσει να με απολύσει εξαιτίας άσχημων αποτελεσμάτων, τότε αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Αν συμβεί, τότε θα είμαι ένας εκατομμυριούχος και σε δυο μήνες θα βρω άλλη ομάδα». Τι καλύτερο μάθημα λοιπόν για τους Marketers, αφού ο φόβος της αποτυχίας είναι ο κύριος λόγος για την κακή αντίδραση μπροστά στην ανάληψη ρίσκου. Ο Πορτογάλος δεν αισθάνεται πίεση για τη μπάλα, για το κακό αποτέλεσμα ή για το αν οι βεντέτες σε μια ομάδα.
Όπως αναφέρεται και στο περιοδικό, αν ο Μουρίνιο αποφασίσει να γράψει ένα βιβλίο θα στεκόταν στην... πολιορκητική νοοτροπία, αφού ο Special One είναι... σπεσιαλίστας στο να δημιουργεί στο σύνολό του πνεύμα πολύ ισχυρό εξωτερικά. Τι νοοτροπία αυτή δεν την κουβάλα κανείς άλλος προπονητής στον κόσμο! Μοναδικός στο είδος του ο Μουρίνιο!
Τον έχουν χαακτηρίσει ηγέτη, παθιασμένη φιγούρα, σε μια περίοδο που Marketers τρέμουν στην ιδέα του να ρισκάρουν και να κάνουν κάτι πέρα από τα εταιρικά καθιερωμένα. Ο Ζοσέ Μουρίνιο έχει αρκετούς οπαδούς, αλλά και εχθρούς, ο Τύπος του έχει επιτεθεί πολλές φορές, αλλά καταφέρνει να συγκεντρώσει πάνω του ολη την πίεση και όχι στην ομάδα. Ωστόσο, ξέρει να την διαχειριστεί καλύτερα από τον καθέναν στο πόστο του.
Ο Special One γουστάρει όσο λίγοι το ποδόσφαιρο, παθιάζεται, τα δίνει όλα και ξέρει πως θα κάνει λάθη. Αυτό που πιστεύει το κάνει και για το λόγο αυτό είναι ευχαριστημένος, αφού εκτός από το μυαλό χρησιμοποιεί και την καρδιά του.
Δεν υπέκυψε ποτέ στα status quo, έγινε το... κακό παιδί της UEFA, αλλά και της Ισπανικής Ομοσπονδίας, αλλά τις μάχες που δίνει είναι για τη νίκη! Oπως αναφέρει λοιπόν και η συντάκτρια του «Marketing», όλοι οι Marketers πρέπει να βγάλουν τον Μουρίνιο που κρύβουν μέσα του, αφού οι απαιτήσεις αυξάνονται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου