Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

«Ο Γεωργέας μου έχει πει τα καλύτερα για την ΑΕΚ»

Η ΑΕΚ είναι ελκυστικός προορισμός πλέον για όλους τους νεαρούς παίκτες. Για τον Κενάν Μπαργκάν ωστόσο ήταν από πέρυσι. Γιατί… είχε συμπαίκτη στη Βέροια τον Νίκο Γεωργέα.

«Ο Γεωργέας μου έχει πει τα καλύτερα για την ΑΕΚ»
Είναι ένας απ’ τους πολλούς ταλαντούχους παίκτες που ενδιαφέρουν την ΑΕΚ.

Και με τον Κενάν Μπαργκάν συμβαίνει ακριβώς το ίδιο που ισχύει -πλέον- και για όλους τους υπόλοιπους: Μοιάζει κάτι παραπάνω από θετικός στο να φορέσει τα κιτρινόμαυρα.

Μιλώντας λοιπόν στο postgame.gr, ο νεαρός μεσοεπιθετικός της Βέροιας επιβεβαίωσε πως δεν είναι η πρώτη φορά που φλερτάρει με την «Ένωση».

Κι αφού σημείωσε ότι «είχαμε και πέρυσι κάποιες επαφές αλλά δεν μπόρεσαν να τα βρουν με την ομάδα» και ξεκαθάρισε πως «ακόμη δεν έχω κάποια επίσημη πρόταση», αποκάλυψε ότι έχει ενημερωθεί απ’ τον… πλέον αρμόδιο για την ΑΕΚ:

«Έχω καλές σχέσεις με τον Νίκο Γεωργέα που ήταν συμπαίκτης μου πέρσι στην Βέροια και μου έχει πει τα καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: