Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

«Έδεσε» Σέζνι η Άρσεναλ!!

«Έδεσε» Σέζνι η ΆρσεναλΤην εστία της Άρσεναλ θα συνεχίσει να υπερασπίζεται ο Βόιτσεχ Σέζνι. Ο Πολωνός τερματοφύλακας υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους «κανονιέρηδες» λεπτομέρειες του οποίου όμως δεν έχουν γίνει γνωστές.

Ο ίδιος ο Σέζνι δεν έκρυψε την χαρά του…

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που υπέγραψα νέο συμβόλαιο εδώ. Η Άρσεναλ είναι η οικογένειά μου και χαίρομαι πολύ που το μέλλον μου θα είναι εδώ. Είμαι εφτά χρόνια εδώ και με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με στήριξαν. Πολλοί με βοήθησαν όταν ήρθα και ήμουν μικρό παιδί. Είμαι τόσο περήφανος που ανήκω στην ομάδα αυτή και ελπίζω να την βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της», τόνισε.

Την ικανοποίησή του εξέφρασε και ο Αρσέν Βενγκέρ.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υπέγραψε. Πάντα πίστευα στο ταλέντο του. Βελτιώνεται συνέχεια και ξέρω ότι μπορεί να γίνει εξαιρετικά σημαντικός για τον σύλλογο αυτό», ανέφερε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: