Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Τα… προσωπικά δεδομένα του Τριανταφυλλόπουλου!

Για την προσωπική του ζωή εκτός των γηπέδων και τις αγαπημένες του συνήθειες μίλησε στο match programme του Παναθηναϊκού ο Κώστας Τριανταφυλλόπουλος.

Τα… προσωπικά δεδομένα του Τριανταφυλλόπουλου
Τα… προσωπικά του δεδομένα φανέρωσε ο Κώστας Τριανταφυλλόπουλος στην ομώνυμη στήλη του match programme του Παναθηναϊκού.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής μίλησε για τη ζωή του εκτός των γηπέδων, τις συνήθειές και τα όνειρά του.

1)Όταν ήσουν μικρός, σε ποιον ήθελες να μοιάσεις;
Στον πατέρα μου, γιατί θα ήθελα να κάνω κι εγώ τα ταξίδια και την ζωή του.

2)Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής, θα ήσουν...
Στρατιωτικός μάλλον. Είμαι λάτρης της πειθαρχίας και πάντοτε μου έκανε εντύπωση!

3)Όνειρο ζωής που δεν αφορά στο ποδόσφαιρο;
Να πάρω μια μηχανή και να γυρίσω... όλο τον κόσμο

4)Όταν δεν έχει ματς ή προπόνηση, συνήθως...
Πάω για καφέ, παίζουμε FIFA ή βλέπουμε καμία ταινία.

5)Αυτοκίνητο ή μηχανή που θέλεις να οδηγήσεις;
Ένα Yamaha R1, αλλά πλέον... δύσκολο.

6)Ποιο είδος μουσικής σε εκφράζει;
Βασικά ακούω πολύ ροκ, αλλά γενικά είμαι ανοιχτός και σε άλλα είδη.

7)Τελευταία φορά που πήγες σινεμά είδες το...
Το "Prisoners", μου άρεσε αρκετά.

8)Βουνό ή θάλασσα και γιατί;
Θάλασσα λόγω και της οικογένειας αλλά και γιατί με ηρεμεί πιο πολύ.

9)Η κουζίνα ή το φαγητό που έχεις αδυναμία είναι...
Τα ψάρια που πιάνει ο πατέρας μου και μαγειρεύει η μάνα μου!

10)Ο αγαπημένος προορισμός διακοπών σου;
Δεν έχω προλάβει ακόμα να πάω διακοπές! Χριστούγεννα στο Λονδίνο, πάντως, θα μου άρεσαν πολύ...

11)Περίγραψε μας τον ιδανικό σύντροφο...
Χαλαρή, ήρεμη, όμορφη φυσικά και πάνω απ' όλα να μπορεί να αντέξει το πρόγραμμά μου.

12)Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με πέντε λέξεις;
Νευρικός, ευέξαπτος, χαμογελαστός, κοινωνικός και αρκετά ευχάριστος στην παρέα.

13)Η συνήθεια που δεν πρόκειται να κόψεις ποτέ...
Ο καφές. Είναι η... δεύτερη φύση μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: