Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Αλάμπα: «Η Άρσεναλ είναι το όνειρό μου»!!

Τι και αν βρίσκεται στην Μπάγερν Μονάχου. Τι και αν είναι βασικός και αναντικατάστατος στην ενδεκάδα του Γουαρδιόλα. Τα όνειρα και φιλοδοξίες του Νταβίντ Αλάμπα δεν σταματούν εκεί...

Αλάμπα: «Η Άρσεναλ είναι το όνειρό μου»!
Ο αριστερός μπακ της Μπάγερν Μονάχου, Νταβίντ Αλάμπα, δήλωσε πως αποτελεί όνειρό του να αγωνιστεί κάποια στιγμή στην ομάδα της Άρσεναλ.

Ο Αυστριακός διεθνής θεωρείται ένας από τους καλύτερους παίκτες, τόσο στην θέση του, όσο και στην ηλικία του.

Πρόσφατα ανανέωσε την συνεργασία του με την ομάδα των Βαυαρών, ωστόσο δήλωσε: « Η Άρσεναλ είναι το όνειρό μου, είναι η αγαπημένη μου ομάδα, αλλά και αυτήν τη στιγμή ζω ένα όνειρο».

Επίσης πρόσθεσε: «Όσον αφορά τις προσφορές από άλλες ομάδες, δεν έχω συζητήσει κάτι. Αυτό θα γίνει, αφού συμβουλευτώ τον πατέρα μου αλλά και τον ατζέντη μου».

Ο Νταβίντ Αλάμπα έχει πραγματοποιήσει 115 εμφανίσεις με την φανέλα της Μπάγερν Μονάχου και 15 συμμετοχές με την εθνική ομάδα της Αυστρίας. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: