Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Ραούλ: «Θα γυρίσω στην Ισπανία μόνο για τη Ρεάλ»

Μόνο για τη Ρεάλ Μαδρίτης θα γυρίσει ο Ραούλ στην Ισπανία, όπως δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στις ΗΠΑ.

Ραούλ: «Θα γυρίσω στην Ισπανία μόνο για τη Ρεάλ»
Μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης υπάρχει στο μυαλό του Ραούλ σε περίπτωση που επιστρέψει στην Ισπανία.

Ο θρύλος των «μερένχες» "μετακόμισε" στη Νιου Γιορκ Κόσμος, όπου, εκτός από παίκτης, θα είναι και προπονητής της ακαδημίας του συλλόγου. Σε συνέντευξή του στις ΗΠΑ, ο 37χρονος επιθετικός δήλωσε ότι σκέφτεται το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Ισπανία, όμως μόνο για λογαριασμό της Ρεάλ.

«Αν γυρίσω στην Ισπανία θα είναι μόνο για τη Ρεάλ. Είναι το σπίτι μου. Εκεί εξελίχθηκα. Εκεί είναι οι φίλοι μου. Όμως τώρα εστιάζω στη δουλειά μου εδώ», ήταν τα λόγια του πρώην επιθετικού της «βασίλισσας» που στη συνέχεια ανέφερε ότι θα επιστρέψει στη Ρεάλ όταν αποκτήσει προπονητική εμπειρία.

«Όλοι μου λένε συνέχεια να γυρίσω στη Ρεάλ ως προπονητής. Νιώθω ότι θα έρθει αυτή η ώρα, όμως αφού πρώτα αποκτήσω κάποια εμπειρία. Δεν μπορείς απλά να πας και να γίνεις προπονητής στη Ρεάλ, χωρίς να έχεις εμπειρία. Δεν είναι ίδιο το να παίζεις με το να προπονείς. Είμαι ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω την προπονητική μου καριέρα εδώ», είπε ο επιθετικός της Κόσμος, ενώ τέλος τόνισε ότι πάντα ήθελε να αγωνιστεί στο MLS.

«Πάντα ήθελα να έρθω στις ΗΠΑ, ειδικά στην Κόσμος. Δεν είχα καθόλου αμφιβολίες για την απόφασή μου να υπογράψω εδώ. Ο σύλλογος έχει τεράστια ιστορία. Μεγάλοι παίκτες, όπως ο Πελέ, ο Μπεκενμπάουερ και ο Κινάλια έχουν περάσει από εδώ. Είναι μία μεγάλη πρόκληση τόσο για μένα, όσο και για την οικογένειά μου. Θα τα δώσω όλα, ώστε να πετύχει το πρότζεκτ μας», κατέληξε. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: