Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ και επίσημα ο Κωνσταντινέας!!

 «Είμαι ένας απλός άνθρωπος που θέλω να προσφέρω στον τόπο μου», δηλώνει στο gazzetta.gr, ο Πέτρος Κωνσταντινέας για την υποψηφιότητα του με τον ΣΥΡΙΖΑ στο νομό Μεσσηνίας.  Ο πρώην διαιτητής και πρόεδρος των αρτοποιών Μεσσηνίας αποδέχθηκε την πρόταση που του έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Αφού ξεχώρισε από δεκάδες άλλους υποψηφίους εν συνεχεία επελέγη στην τελική εφτάδα που θα εκπροσωπήσει το κόμμα στο νομό Μεσσηνίας.
Ο Πέτρος Κωνσταντινέας είναι ένα άφθαρτο πρόσωπο στον χώρο της πολιτικής, ενώ η γένει στάση του στον χώρο του ποδοσφαίρου προσμετρήθηκε θετικά από την Κουμουνδούρου.
«Είμαι ένας απλός άνθρωπος που θέλω να προσφέρω στον τόπο μου και στους συμπολίτες μου. Είναι άκρως τιμητική η πρόταση που μου έγινε και θα δώσω τη μάχη μου, όπως συνηθίζω στη ζωή μου», τόνισε χαρακτηριστικά στο gazzetta.gr.
*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: