Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

«Πληρώνω εγώ τον Δάρλα»!

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρώην πρόεδρος του Άρη, Γιώργος Γαλανός και αποκάλυψε πως θα πληρώσει αυτός τον Φίλιππο Δάρλα αν τον χρειάζεται η ομάδα των «Κίτρινων».
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Όσον αφορά τον κ. Δάρλα, βλέπω πολύ μικροπρέπεια. Εγώ τον κ. Καλαιτζίδη δεν θα τον άλλαζα αν έβλεπα αποτελέσματα. Είχα πει πως ήταν καλός προπονητής αλλά δεν ερχόντουσαν αποτελέσματα και με πίεζαν. Φάνηκε η διαφορά όταν ήρθε άλλος προπονητής. Βλέπω τώρα μια κακοήθεια και μια μικροπρέπεια. Έχω δώσει τα νούμερα και ο καθένας ξέρει τι έχω πληρώσει. Το σημαντικότερο είναι να πάει ο Άρης καλά. Εγώ είχα πει πως θα πληρώσω τον Δάρλα και θα τον πλήρωνα και αν έφευγα όχι όμως με τον τρόπου που εξελίχθηκαν τα πράγματα. Αν όμως τον θέλει ο Άρης θα τον πληρώσω εγώ τον Δάρλα. Αποφεύγω τις μικροπρέπειες και κοιτάω το καλό της ομάδας».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: