Το
σύστημα του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας θα λειτουργήσει από το 2015
στη Formula1. Αυτό επιβεβαίωσε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου την
Παρασκευή (9/1), αφού δοκίμασε το κόνσεπτ στους ελεύθερες δοκιμές των
τριών τελευταίων Γκραν Πρι του 2014.
Η FIA σκέφτηκε τη λύση του Virtual Safety Car (VSC), μετά το σοβαρό ατύχημα του Ζουλς Μπιανσί στη Σουζούκα, το τέσταρε και είδε ότι... αξίζει τον κόπο για να το θέσει σε εφαρμογή από τη φετινή σεζόν. Έτσι, όταν θα καλείται το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, θα εμφανίζεται η ένδειξη VSC σε όλους τους ηλεκτρονικούς πίνακες και δε θα επιτρέπεται στους οδηγούς να μπουν στα πιτς, παρά μόνο για να αλλάξουν λάστιχα.
Μάλιστα, δε θα είναι απαραίτητο να πηγαίνουν αργά ή κατά τρόπο που θα δημιουργηθούν επικίνδυνες καταστάσεις. Επίσης, η FIA επιβεβαίωσε την αναμενόμενη κατάργηση του διπλασιασμού των βαθμών στο τελευταίο Γκραν Πρι, καθώς και του τρόπου επανεκκίνησης μετά από είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Η FIA σκέφτηκε τη λύση του Virtual Safety Car (VSC), μετά το σοβαρό ατύχημα του Ζουλς Μπιανσί στη Σουζούκα, το τέσταρε και είδε ότι... αξίζει τον κόπο για να το θέσει σε εφαρμογή από τη φετινή σεζόν. Έτσι, όταν θα καλείται το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, θα εμφανίζεται η ένδειξη VSC σε όλους τους ηλεκτρονικούς πίνακες και δε θα επιτρέπεται στους οδηγούς να μπουν στα πιτς, παρά μόνο για να αλλάξουν λάστιχα.
Μάλιστα, δε θα είναι απαραίτητο να πηγαίνουν αργά ή κατά τρόπο που θα δημιουργηθούν επικίνδυνες καταστάσεις. Επίσης, η FIA επιβεβαίωσε την αναμενόμενη κατάργηση του διπλασιασμού των βαθμών στο τελευταίο Γκραν Πρι, καθώς και του τρόπου επανεκκίνησης μετά από είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου