Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ρονάλντο: «Τα ρέστα μου στους Ίβηρες»

Ρονάλντο: «Τα ρέστα μου στους Ίβηρες»
Σε Πορτογαλία και Ισπανία θα πόνταρε τα λεφτά, που αναμφίβολα έχει, ο Κριστιάνο Ρονάλντο για τελικό νικητή του Euro. Ο 27χρονος μεσοεπιθετικός μιλώντας στον ισπανικό Τύπο, εξέφρασε την πίστη του στην ομάδα του, ενώ δεύτερο φαβορί έχρισε τους …γείτονες.

«Εάν είχα μία βαλίτσα γεμάτη με λεφτά θα πόνταρα σε Πορτογαλία και Ισπανία. Δεν θέλω να πω ψέματα. Είμαι πολύ αισιόδοξος και μετά από εμάς θα πόνταρα στην Ισπανία. Είναι από τα φαβορί για τη διοργάνωση και έχουν πολλές πιθανότητες να πάνε στον τελικό. Ο Πουγιόλ και ο Βίγια μπορεί να είναι σημαντικές απουσίες, αλλά άλλοι παίκτες θα τους αντικαταστήσουν επάξια, καθώς η Ισπανία έχει πολλούς καλούς και δυνατούς παίκτες. Ο Ντελ Μπόσκε έχει τη δυνατότητα να φτιάξει δύο εθνικές, ικανές για τον τίτλο», δήλωσε ο Πορτογάλος εξτρέμ, ο οποίος στη συνέχεια μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Πέπε:

«Για μένα ο Πέπε είναι ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός στον κόσμο. Αλλά και σαν συμπαίκτης είναι ό, τι καλύτερο, είναι ένας πολύ καλός μου φίλος», τόνισε.

Τέλος, όσον αφορά σε προσωπικό επίπεδο δηλώνει αναγεννημένος: «Το ότι έγινα πατέρας, άλλαξε τη ζωή μου. Πλέον είμαι συγκεντρωμένος στο ποδόσφαιρο και είμαι στο καλύτερο σημείο της καριέρας μου», συμπλήρωσε ο Ρονάλντο.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: