Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Μπαλοτέλι: «Γλίτωσα από δημοσιογράφους, φαί, οδήγηση και βροχή»

Ιδιαίτερα καυστικός με τον τρόπο ζωής των Άγγλων παρουσιάστηκε ο Μπαλοτέλι κατά την παρουσίασή του στην Μίλαν.

Μπαλοτέλι: «Γλίτωσα από δημοσιογράφους, φαί, οδήγηση και βροχή»
Ο Μπαλοτέλι έχει χιούμορ. Όσο περίεργος και να είναι σαν χαρακτήρας, κάθε φορά που κάνει δηλώσεις αποδεικνύει πως και το θάρρος της γνώμης του έχει και γέλιο προκαλεί με όσα λέει.

Στην παρουσίαση του με την φανέλα της Μίλαν, ο Σούπερ Μάριο δήλωσε πως είναι ευτυχής που έφυγε από την Αγγλία διότι γλίτωσε από τα αγγλικά Μέσα, την οδήγηση (οδηγούν από αριστερά), την συνεχόμενη βροχή και το απαίσιο φαγητό!

«Πάντα ονειρευόμουν να είμαι παίκτης της Μίλαν. Αλλά προτιμώ να παίζω κι όχι να μιλάω. Είμαι ευτυχισμένος διότι βρίσκομαι κοντά στους φίλους μου, την οικογένεια μου και την ομάδα που αγαπώ. Αυτό που θα μου λείψει από την Αγγλία είναι η Premier League που είναι ένα συγκλονιστικό πρωτάθλημα, τα γήπεδα και το ενθουσιώδες κοινό. Όλα τα υπόλοιπα, τα γλιτώνω (τα παραπάνω)».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: