Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Αποχωρεί από το Γάζωρο ο Διλμπέρης!!

Την αποχώρησή του από τον Εθνικό Γαζώρου, γνωστοποίησε ο Παναγιώτης Διλμπέρης, μέσω μίας επιστολής στην οποία ευχαριστεί τους ιθύνοντες της ομάδας, αλλά και τον κόσμο της για όσα του προσέφεραν όσο βρισκόταν στον σύλλογο.

Αναλυτικά η επιστολή:

«Ήταν καλοκαίρι του 2010 όταν ξεκινήσαμε την μεγάλη προσπάθεια στον ΕΘΝΙΚΟ ΓΑΖΩΡΟΥ.

Ούτε στα πιο τρελά όνειρα όλων μας μπορούσαμε να φανταστούμε ότι ο άγνωστος μέχρι τότε στα ελληνικά ποδοσφαιρικά δρώμενα θα γίνει μετά από τρία χρόνια μια καταξιωμένη -αξιοπρεπής και πάνω από όλα υπολογίσιμη δύναμη!!!

Οι δυο συνεχείς άνοδοι (Γ και Β ΕΘΝΙΚΗ). Ένα εξάμηνο απόλυτης δόξας με την ομάδα να φιγουράρει ακόμη και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Και μια εύκολη παραμονή μέσα από πολλά έσω και εξωαγωνιστικά προβλήματα. Ο αποκλεισμός στην διαδικασία των πέναλτι από την SKODA ΞΑΝΘΗΣ για το θεσμό του κυπέλλου. Η μεταγραφή του νεαρού ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ στον πρωταθλητή Ελλάδος (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ) και τα 4 βραβεία από τον Π.Σ.Α.Π. τον Δεκέμβριο του 2012 είναι μια πολύ καλή προπονητική συγκομιδή. Θεωρώ ότι είναι έργα μετά από μια συντονισμένη και ανιδιοτελής δουλειά μιας ομάδας ανθρώπων που μονό γνώμονα είχαν το καλό του ΕΘΝΙΚΟΥ, και υπόταξαν το εγώ, κάτω από προσωπικές φιλοδοξίες.

Η εβδομάδα που μας πέρασε όμως, μου δημιούργησε την αίσθηση, ότι η διαδικασία της ανανέωσης της συνεργασίας έχει αργήσει, με αποτέλεσμα αυτό να αποβαίνει σε κακό, πρώτα από όλα, για τον ΕΘΝΙΚΟ. Μετά από συνάντηση, που επιδίωξα και έγινε σήμερα το πρωί, με τον πρόεδρο της ομάδος, του γνωστοποίησα τις ανησυχίες μου και την ειλημμένη απόφασή μου, να αναζητήσω αλλού ποδοσφαιρική στέγη, διευκολύνοντας ταυτόχρονα τις διαδικασίες αυτές.

Στα τρία χρόνια παρουσίας μου βοηθήθηκα παρά πολύ από τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα, ξεκινώντας τους από «ερασιτέχνες» της Δ? Εθνικής και φτάνοντάς τους, αμιγώς επαγγελματίες τις επόμενες δύο χρονιές.

Θέλω να τους ευχαριστήσω πρώτους και να τους δηλώσω: πάνω από όλα ΕΥΓΝΩΜΩΝ.

Να ευχαριστήσω τους συνεργάτες που είχα κατά καιρούς προεξέχοντος τον Αλέξη Γκράτσιο, και το φετινό προπονητικό team.

Οπωσδήποτε τη διοίκηση, που μου έδωσε τα όπλα και την ανοχή για να μπορώ να δουλέψω απερίσπαστα και να υλοποιήσω το μικρό ΘΑΥΜΑ.

Ευχαριστώ τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για την μέχρι σήμερα συνεργασία και καλόπιστη - εποικοδομητική κριτική. Τελευταία, ευχαριστώ τον κόσμο του ΓΑΖΩΡΟΥ και του ΝΟΜΟΥ που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή της παρουσίας μου, και με έκανε να νιώθω σαν το σπίτι μου.

Εύχομαι ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΓΑΖΩΡΟΥ να συνεχίσει την ανοδική του πορεία και να συνεχίσει να τιμά με την παρουσία του το σερραϊκό ποδόσφαιρο.

Ήμουν, είμαι και θα είμαι τουλάχιστον θιασώτης του ΕΘΝΙΚΟΥ και του τρόπου λειτουργίας του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: