Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

“Συσπείρωση και ελπίδα”

9190_main
Στον Arena FM 89,4 μίλησε ο πρώην πρόεδρος του Άρη, Λάμπρος Γράντας, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη δικαστική απόφαση για την υπαγωγή ή μη του Άρη στο άρθρο 99.
Αναλυτικά, όσα είπε ο Λάμπρος Γράντας:
Για την δικαστική απόφαση περί άρθρου 99: “Είναι ένα ακόμα πλήγμα για τον Άρη η απόρριψη του άρθρου 99. Νομικά υπάρχει η ικανότητα να ξεπεραστεί το πρόβλημα. Υπάρχει μια ελπίδα, αλλά ο Άρης τώρα μπαίνει σε μια περίοδο αμφισβήτησης, σε μια εποχή που είναι όλα πολύ δύσκολα…”.
Για τον Δημήτρη Ηλιάδη: “Ο Ηλιάδης έχει τα μειονεκτήματα του. Έλειπε στην Αμερική και δεν μπορεί να επενδύσει χρήματα. Όμως, δεν υπάρχει και κανένας καλύτερος. Τουλάχιστον, η ομάδα δεν έχει τον Σκόρδα! Άνθρωποι όπως αυτός έφεραν τον  Άρη σε αυτή την κατάσταση. Εγώ έβαζα εκατομμύρια και μου έλεγαν να αλλάξω πόλη. Τότε όλοι αυτοί πρέπει να αλλάξουν χώρα”.
Για τις ευθύνες που ο Άρης βρίσκεται σε μια τόσο δύσκολη κατάσταση: “Δε φταίει μόνο ο Σκόρδας, αλλά και κάτι παιδάκια που πέρασαν από τον Άρη και άλλοι που κανάκευαν κάποιον κύριο Κόντη και τον έκαναν παράγοντα. Ο Κόντης ήταν έξυπνος και γι’ αυτό έμεινε υπάλληλος. Τι θα πει εκτελεστικός διευθυντής; Ο μόνος που δε πληρώνει αμαρτίες είναι ο Κόντης. Το θέμα είναι πως δεν πρέπει πλέον να μας ενδιαφέρει ποιος έφαγε τα χρήματα του Άρη, αλλά το γεγονός πως ο σύλλογος τα έχασε”.
Για το θέμα επενδυτή: “Είναι δύσκολο να βρεθεί επενδυτής να πάρει τον Άρη. Βέβαια, βλέπουμε ότι στη Γαλλία αγοράζουν ομάδες πλούσιοι από ξένες χώρες. Μια λύση είναι να έρθει κάποιος πλούσιος και να δώσει μια πνοή στον Άρη. Εκ των έσω είναι δύσκολο, γιατί είναι πολλά τα λεφτά. Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος, αλλά είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση”.
Για τις φήμες που λένε πως θέλει να επιστρέψει ο Λάμπρος Σκόρδας: “Όσοι δεν έχουν λεφτά και ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, κερδίζουν. Τι έχει να χάσει ο Σκόρδας αν ξανμπεί στον Άρη; Από τον Άρη θα ζει! Η παρέα του κύριου Σκόρδα πετούσε δηλητήριο παντού και οι έντιμοι Αρειανοί φοβόντουσαν να μιλήσουν”.
Για τα χρήματα που έχασε στον Άρη: “Τότε για το άρθρο 44  χάριζα το 90%των χρεών, που ήταν 80 εκατομμύρια  και το υπόλοιπο έπρεπε να το πληρώσουν. Βέβαια, δεν είδα δραχμή. Τη μια μέρα, θυμάμαι ότι με ανακοίνωση τους με αποθέωναν και την επόμενη μέρα μου έκαναν επίθεση”.
Για το γεγονός πως δεν προπηλακίστηκε ποτέ: “Εγώ είχα τους πολύ φανατικούς φίλους, αλλά και εχθρούς. Δεν προπηλακίστηκα ποτέ, επειδή πίστευαν πως είμαι έμπορος όπλων! Ποτέ κανένας δε με πλησίασε. Φοβόντουσαν να με πλησιάσουν, έλεγαν πως είχα μοντέρνα και αθόρυβα όπλα. Επίσης, έλεγαν πως έκανα εμπόριο… σαρκός”.
Για το περιστατικό με τον πρώην πρόεδρο Ψηφίδη: “Συνέβη αυτό που συνέβη και με μένα το 1993. Όταν τον ρώτησα ‘γιατί έδιωξαν τον Μιχαλήτσο;’, μου απάντησε ότι του… “την “έπεσαν” οι οργανωμένοι και του είπαν πως θα τον σκότωναν αν δεν τον έδιωχνε! Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πρέπει να συσπειρωθούν όλοι στη διοίκηση και να βοηθήσουν τον Ηλιάδη. Εγώ στον Άρη έχασα, αλλά έχω μάθει να χάνω στη ζωή μου…”.
Για το αν έχει κάποιο παράπονο: “Το μόνο μου παράπονο είναι πως δεν άφησαν την ομάδα του Χαριστέα, του Δέλλα και του Μαυρογενίδη να πάει ψηλά. Εκείνη η ομάδα αν δε έπεφτε, σε δύο χρόνια θα έπαιρνε πρωτάθλημα. Αυτό είναι το παράπονο, γιατί αγωνιζόμουν να φτιάξω αυτή την ομάδα. Από τα χωριά τους μάζευα αυτούς τους παίκτες”.
Για το πόσο δύσκολο είναι να διοικείς μια ομάδα: “Δεν είναι εύκολο να είσαι πρόεδρος σε μια ομάδα. Θέλει συγκέντρωση και πολλή δύναμη”.
Για το τι προτείνει την δεδομένη χρονική στιγμή: “Η δική μου η πρόταση είναι να υπάρξει συσπείρωση για να προκύψει κάτι καλό. Επιπλέον, πρέπει οι οργανωμένοι να κατευθύνονται από την ομάδα, όχι από τον σύνδεσμο. Οι οργανωμένοι πήγαν τον Μελισσανίδη στην ΑΕΚ και μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα. Δεν είναι ο ρόλος τους να κάνουν τους μάγκες και να απειλούν διοικήσεις, αλλά να βοηθούν”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: