Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Φάμπρεγας: «Κανείς δεν τσαλακώνει την εικόνα μου»

Φάμπρεγας: «Κανείς δεν τσαλακώνει την εικόνα μου»
Την άποψη ότι κάποιοι προσπαθούν να τον δυσφημίσουν ηθελημένα λόγω των τελευταίων άσχημων εμφανίσεών του στην Μπαρτσελόνα εξέφρασε ο Σεσκ Φάμπρεγκας, μιλώντας στην καταλανική εφημερίδα «Sport». Δημοσιεύματα θέλουν τον διεθνή μέσο να έχει πρόβλημα με τον Τίτο Βιλανόβα και έχει αναπτυχθεί έντονη φημολογία ότι είναι πιθανό να αποχωρήσει από τους «μπλαουγκράνα» τον ερχόμενο Ιανουάριο. Ωστόσο, ο 25χρονος παίκτης τόνισε ότι έχουν μεγαλοποιηθεί τα πάντα και δεν ξέρει από πού προέρχονται αυτές οι πληροφορίες.

«Δεν ξέρω ποιος έχει ξεκινήσει αυτή την δυσφημιστική καμπάνια εναντίον μου επειδή είμαι καλά, όμως δεν θα αφήσω κανέναν που δεν με ξέρει να παραμορφώνει την εικόνα μου», ανέφερε αρχικά ο Φάμπρεγας και πρόσθεσε:

«Είμαι μαχητής και αναφέρομαι μόνο στην Μπαρτσελόνα, αλλά ήδη ήξερα ότι δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα. Αισθάνομαι την αγάπη των οπαδών και την έχω παρατηρήσει στον δρόμο ή κατά τη διάρκεια των αγώνων. Θέλω να δουλέψω μαζί με τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: