Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Έτοιμος για το προπονητικό του ντεμπούτο ο Ιντσάγκι!!

Μία μακροχρόνια και επιτυχημένη καριέρα εντός γηπέδων έφτασε στο τέλος της για τον 39χρονο Φιλίππο Ιντσάγκι, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της δεύτερης ομάδας της Μίλαν.
Ο «Πίπο» Ιντσάγκι είναι έτοιμος και ήρεμος, όσον αφορά στο νέο πόστο που ανέλαβε στη Μίλαν και δεν είναι άλλο από τον πάγκο της δεύτερης ομάδας των «ροσονέρι». Όσο για το ντεμπούτο του κόντρα στη Μπολόνια που πλησιάζει, δήλωσε:
«Είμαι ήρεμος και περιμένω ανυπόμονα τη νέα εμπειρία. Έχω δουλέψει με αυτά τα παιδιά τρεις εβδομάδες. Ελπίζω να παίξουμε καλά. Έχω "διαβάσει" την αντίπαλη ομάδα και επέλεξα τους καλύτερους για τον αγώνα», είπε ο... κόουτς Ιντσάγκι.
«Θέλω να τους μεταδώσω το πάθος μου. Τους έχω μιλήσει για την διατροφή τους και για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν, για να παραμείνουν οι καλύτεροι», συμπλήρωσε ο 39χρονος προπονητής.



πηγή: onsports.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: