Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Παπαδόπουλος: «Έφυγα για το δικό μου καλό»

Παπαδόπουλος: «Έφυγα για το δικό μου καλό»
Για το δικό του καλό, αλλά και εκείνο της Δόξας Δράμας παραιτήθηκε από την τεχνική της ηγεσία ο Σούλης Παπαδόπουλος, όπως τόνισε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

Ο έμπειρος τεχνικός ανέφερε πως το κλίμα που συνάντησε στους «μαυραετούς» δεν τον άφησε ικανοποιημένο, με αποτέλεσμα να φύγει νωρίς από τον πάγκο τους. Ωστόσο, είναι σίγουρος πως ο σύλλογος της Δράμας θα πετύχει τους στόχους του, ενώ μίλησε για το πρωτάθλημα της Football League, αλλά και για το δικό του προπονητικό μέλλον.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Σούλης Παπαδόπουλος στην εκπομπή «Βάσει σχεδίου»:

Για το τι πήγε στραβά και έφυγε από την Δόξα Δράμας:

«Ό,τι έχω το κρατάω μέσα μου. Η Δόξα Δράμας σήμερα νίκησε και πιστεύω πως είναι μία από τις ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν στο πρωτάθλημα της Football League. Θα μπορούσα να κάτσω εγώ. Άλλα παραιτήθηκα. Δεν αισθανόμουν καλά σαν Σούλης. Δεν είχα θετική αύρα για να προχωρήσω και να βοηθήσω την ομάδα. Ήμουν σίγουρος πως η Δόξα θα νίκαγε σήμερα. Άπλα έβλεπα πως δεν μου ταιριάζει αυτή η ομάδα και αυτή η πόλη. Έφυγα για το καλό του συλλόγου, αλλά για να είμαι ειλικρινής έφυγα για το δικό μου καλό».

Για το αν θα καταφέρουν οι «μαυραετοί» να πετύχουν τους στόχους τους αυτή τη σεζόν:

«Όσες ομάδες έχω “χτίσει” εγώ και οι συνεργάτες μου το καλό είναι πως πάντα πετυχαίνουν τους στόχους τους στο τέλος της σεζόν. Το τέλος πιστεύω πως θα είναι στις επτά με οκτώ πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος».

Για το φετινό πρωτάθλημα της Football League:

«Είναι ένα από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών. Είναι πρώτη φορά που μπήκαν τρείς ομάδες ξαφνικά και πως ήταν καλό για το πρωτάθλημα. Για εμένα θα έπρεπε Ολυμπιακός Βόλου, Ηρακλής και Καβάλα να είναι στην Σούπερ Λίγκα».

Για το πρόγραμμα των προπονήσεων και το κατά πόσο επηρεάζεται από τους συνεχόμενους αγώνες:

«Δεν μπορείς να κάνεις προπόνηση. Το πηγαίνεις κυρίως σε τακτική και θεωρεία. Δεν γίνεται να παίζεις παιχνίδια τόσο συχνά, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να κάνεις προπόνηση, γιατί οι παίκτες πρέπει να ξεκουράζονται. Όμως είμαι σίγουρος πως θα γίνει ένα καλό πρωτάθλημα. Όλοι οι σύλλογοι θα μπορούν να χάσουν. Το γεγονός πως αρκετοί ποδοσφαιριστές δεν βρήκαν “στέγη” στην Σουπερ Λίγκα τους ανάγκασε να πάνε σε ομάδες της Football League, με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα να έχει ανέβει επίπεδο».

Για το αν θα γυρίσει στον πάγκο κάποιας ομάδας μέχρι το τέλος της σεζόν:

«Σίγουρα θα επιστρέψω σε κάποια ομάδα αυτή την σεζόν. Δεν έχω ακόμη κάποια πρόταση στα χέρια μου, όμως δεν μπορώ να κάθομαι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: