Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μαρσέλο: «Δεν χάνω το χαμόγελό μου»

Μαρσέλο: «Δεν χάνω το χαμόγελό μου»
Δύναμη ψυχής επιδεικνύει ο Μαρσέλο. Ο Βραζιλιάνος μπακ επέστρεψε στη Μαδρίτη μετά το κάταγμα που υπέστη στο πέμπτο μετατάρσιο του δεξιού του ποδιού, τραυματισμός που θα τον κρατήσει εκτός δράσης για περίπου τρεις μήνες.

«Δεν χάνω ποτέ το χαμόγελό μου. Ό,τι έγινε… έγινε. Τώρα πρέπει να δουλέψω σκληρά για να είμαι και πάλι σύντομα κοντά στην ομάδα. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν κι εσύ θα πρέπει να κρατάς ψηλά το κεφάλι και να κοιτάς μπροστά. Ήταν ο πρώτος κι ελπίζω ο τελευταίος σοβαρός τραυματισμός στην καριέρα μου. Δεν το εύχομαι σε κανέναν», τόνισε ο Βραζιλιάνος άσος και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τα μηνύματα συμπαράστασης που έλαβα από τους φιλάθλους. Δεν ήξερα ότι τόσος κόσμος με αγαπούσε και τους ευχαριστώ όλους. Θέλω να επιστρέψω δυνατός και το ταχύτερο δυνατό για να τους δώσω χαρά. Θα κάνω τα πάντα για να γυρίσω γρήγορα και να βοηθήσω τη Ρεάλ».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: