Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Γκαλέτι: «Δεν έχω σχέση με τον Ολυμπιακό»

Στις σχέσεις του με την προηγούμενη και την τωρινή διοίκηση του Ολυμπιακού αναφέρθηκε ο Γκαλέτι, ο οποίος ζητάει τα χρήματα που δικαιούται από τη λύση του συμβολαίου του.

Γκαλέτι: «Δεν έχω σχέση με τον Ολυμπιακό»

«Δεν έχω καμία σχέση πλέον, αλλά έχω κρατήσει αρκετούς φίλους από τη θητεία μου στον Ολυμπιακό», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Επίσης, ο 32χρονος παίκτης στάθηκε στη δικαστική του διαμάχη με τους Πειραιώτες: «Πρόκειται για δεδουλευμένα χρήματα μέχρι τη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι στο «Εθνοσπόρ»

Θα κερδίσεις την «μάχη», θα παίξεις ξανά ποδόσφαιρο;

«Ναι, πιστεύω πως θα τα καταφέρω. Είμαι πολύ καλά και πεπεισμένος πως σύντομα θα είμαι έτοιμος».

Στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου υποβλήθηκες σε μεταμόσχευση νεφρού. Σε τι στάδιο βρίσκεται η επιστροφή σου;

«Αυτή τη στιγμή ακολουθώ πρόγραμμα προπόνησης με την Εστουδιάντες, το οποίο πιστεύω πως αποδίδει και σε 3-4 μήνες θα είμαι δυνατός».

Υπάρχει κάποια ομάδα που να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για να σε εντάξει στο δυναμικό της;

«Προέχει η αποκατάσταση της υγείας μου. Αν δεν είμαι απόλυτα έτοιμος δεν μπορώ να ξεκινήσω να συζητάω με ομάδες. Όταν έρθει αυτή τη στιγμή θα με απασχολήσει σοβαρά ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου».

Αν δεν πετύχεις τον στόχο σου θα απογοητευτείς;

«Όχι. Από τη φύση μου είμαι πολύ αισιόδοξος».

Ωστόσο, έχει προγραμματίσει το μέλλον σου μακριά από το ποδόσφαιρο;

«Ακόμα δεν το σκέφτομαι».

Σκέφτηκες να παρατήσεις το ποδόσφαιρο;

«Όχι. Ποτέ, ποτέ…».

Στο νοσοκομείο, τι σκέψεις έκανες;

«Γενικά δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, αλλά ούτε και να σκέφτεσαι αρνητικά. Εγώ ήμουν ήρεμος, επειδή οι γιατροί μου ήταν καθησυχαστικοί. Μου είπαν ακριβώς τι πρέπει και γιατί να γίνει. Με διαβεβαίωσαν πως όλα θα πάνε καλά και ότι μπορώ να επιστρέψω δυνατός στο ποδόσφαιρο. Άλλωστε, δεν θα είμαι ο μοναδικός ποδοσφαιριστής στον κόσμο με ένα νεφρό».

Από τον Ολυμπιακό τι σου λένε;

«Τίποτα. Τι να μου πουν; Δεν έχω καμία σχέση πλέον».

Μετά την προσφυγή δεν διατηρείς σχέσεις με ανθρώπους του Ολυμπιακού;

«Με παράγοντες της ομάδας όχι, αλλά έχω κρατήσει αρκετούς φίλους από τη θητεία μου στον Ολυμπιακό. Παίκτες κι ανθρώπους από τον σύλλογο».

Ούτε με τον κ. Κόκκαλη, ούτε με τον κ. Μαρινάκη;

«Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση με κανέναν από τους δύο».

Ούτε μία ανθοδέσμη στο νοσοκομείο, μια ευχετήρια κάρτα για ταχεία ανάρρωση;

«Όχι, όχι, τίποτα».

Στον Ολυμπιακό λένε πως δεν γνώριζαν το πρόβλημα της υγείας σου…

«Για να το λένε, έτσι θα είναι. Αλλά δεν υπήρχε και θέμα όταν υπογράψαμε, αφού για πολλά χρόνια αγωνιζόμουν (σε Πάρμα, Τορίνο, Σαραγόσα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Εθνική Αργεντινής) δίχως να αισθανθώ την παραμικρή ενόχληση από τα νεφρά μου. Όπως ακριβώς μου είχαν πει οι γιατροί το 1997, όταν μολύνθηκα από νερό στο Μεξικό».

Πώς φτάσατε με τον Ολυμπιακό στα δικαστήρια;

«Ο καθένας είδε από τη δική του οπτική γωνία το πρόβλημα της υγείας μου. Θεωρώ πως δικαιούμαι αποζημίωση για τη λύση του συμβολαίου».

Σε ικανοποιεί το 1,5 εκατ. ευρώ που σου επιδίκασε το δικαστήριο;

«Δεν έχω στα χέρια μου κάποια επίσημη απόφαση δικαστηρίου. Δεν γνωρίζω ακόμη αν αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα της εν λόγω αντιπαράθεσης. Ξέρω πως προχωρεί, αλλά δεν είναι τελεσίδικη απόφαση αυτό. Πιστεύω πως η υπόθεση θέλει χρόνο ακόμη».

Αληθεύει πως ο Ολυμπιακός σού πρότεινε συμβιβασμό 750.000 ευρώ για να μην πάτε δικαστικώς;

«Αλήθεια είναι, αλλά πρόκειται για δεδουλευμένα χρήματα μέχρι τη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα, δεν ήταν κάποιο επιπλέον ποσό προκειμένου να αποφύγουμε τη δημόσια αντιπαράθεση».

Παρόλα αυτά μαθαίνεις νέα για την πρώην ομάδα σου;

«Ναι, αρκετά. Ενημερώνομαι για την πορεία της».

Γνωρίζεις πως Αντώνης Νικοπολίδης είναι ο πρώτος προπονητής του Ολυμπιακού στους τρεις τελευταίους αγώνες;

«Ναι, και βέβαια το γνωρίζω. Για τον Νικοπολίδη έχω πολύ θετική άποψη. Νομίζω πως είναι αξιόλογος ως άνθρωπος και ως παίκτης, ενώ και τώρα πιστεύω πως μπορεί να γίνει καλός προπονητής».

Ο Βασίλης Τοροσίδης πήγε στη Ρόμα. Θεωρείς πως θα κάνει καριέρα στην Ιταλία;

«Είναι ικανός και πολύ καλός ποδοσφαιριστής. Αν κάνει αυτό που ξέρει καλά και ακούει τους προπονητές του, ναι, μπορεί να πετύχει. Πάντα στο εξωτερικό είναι πιο αυστηροί μαζί σου».

Αλήθεια, τι είναι αυτό που θυμάσαι πιο έντονα από τον Ολυμπιακό;

«Δεν μπορώ έτσι ξαφνικά να επιλέξω κάτι. Όλες οι παραστάσεις μου, η διαδρομή μου στην Ελλάδα ήταν πολύ ευχάριστη. Όλα όσα έζησα ήταν πολύ όμορφα και πάντα θα επισκέπτομαι την Ελλάδα».

Αν σου δινόταν η ευκαιρία να ξαναπαίξεις στο Καραϊσκάκη, έστω και ως αντίπαλος, τι θα έκανες;

«Κατ’ αρχάς είναι πολύ όμορφα να παίζεις στο Καραϊσκάκη. Όσο για το αν θα πήγαινα ως αντίπαλος, αυτός είναι ο νόμος στο ποδόσφαιρο. Αν μου δινόταν ευκαιρία να αγωνιστώ σε μια ομάδα και αυτή ήταν αντίπαλος, αναγκαστικά θα πήγαινα».

Θα μπορούσε αυτό να γίνει και ως παίκτης του Παναθηναϊκού;

«Όχι, γιατί εκεί δεν θα πήγαινε ποτέ».

Για τον συμπατριώτη σου, τον Λέτο που έκανε αυτήν την αλλαγή… στρατοπέδου, τι έχεις να πεις;

«Εγώ δεν θα πήγαινα».

Φεύγοντας από την ποιο ντέρμπι θα θυμάσαι και γιατί;

«Τον τρίωρης διάρκειας τελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ (4-4) που κερδίσαμε στ πέναλτι, ενώ πριν είχαμε αποκλείσει με 4-0 τον Παναθηναϊκό».

Είσαι ικανοποιημένος την καριέρα σου ή θεωρείς πως έκανε κάποιο λάθος;

«Ναι, πολύ. Είμαι πολύ τυχερός, γιατί αγωνίστηκα σε σπουδαίους συλλόγους και έζησα το όνειρό μου να παίξω στο εξωτερικό».

Υπήρξε ποτέ κανείς που να προέτρεψε να κάνεις χρήση απαγορευμένων ουσιών;

«Όχι, ποτέ. Αυτά, αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν γίνονται ποτέ τυχαία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: